Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.03.2023, 13:43   #67
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,793
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Z kostką z batpola jednak dupa, jest inna. Nie wiem jak patrzyłem na zdjęcia ale pojedyncza prowadnica jest ze złej strony. Podwójna prowadnica ma inny rozstaw. No i środek wtyczki po nałożeniu tego plastikowego koszyczka jest za duży.... zwariuję





Znalazłem jeszcze 2 typy. Na aliexpress z numerkiem jak w dokumentacji technicznej od pompki: sumitomo 6189-0031 (cena 50gr)



Lub w PL coś wyglądającego podobnie ale z kapkę innym numerkiem: 6189-0249 za 25zł



Co do dyszy to planuję jakoś ukształtować rurkę z pneumatyki 4mm. Niby mam w garażu jakaś rurkę mosiężną modelarską ale nie wiem czy będę się w to bawić.

Co do sterownika wydaje się spoko opcja. Nawet ma opcję nastawu czasu na dziesiąte części sekundy - bo pompka ma być załączona na około 160ms czyli z 0.2s. Więc jak ktoś by chciał sobie zrobić profesjonalną olejarkę to pompka, wtyczka, sterownik przekaźnikowy, obudowa i gotowe

Ja myślę czy po testach nie zrobię tego komercyjnie w stylu gościa co robi przełącznik bluetooth na kierownicę:

1) program i instrukcja zrobienia za free
2) gotowy kit części i zaprogramowana płytka
3) gotowe urządzenie

Ale to raczej po wakacjach. Jeszcze nie podoba mi się w tym jedna rzecz, chodzi o sterowanie mosfetem. Na pompce jest cały czas + a minus jest dopinany mosfetem. Zgodnie ze sztuką automotive dostałbym młotkiem w łeb za taki bezpieczne rozwiązanie

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem