Cytat:
Napisał Emek
Jak chcesz mieć realny obraz temperatury to tak jak podałem albo czujnik na bypassie albo ten w korek. Koso ma też zakres do 120 stopni bodaj więc jak umieścisz czujnik na głowicy to będziesz miał abstrakcyjne odczyty. Czytałem na kangurskim forum o wartościach rzędu 175 stopni co zdaje się absurdem.
|
Jak jest do 120 to dziwne że więcej wyświetla, w powietrzaku głowica przechodzi przez 100 po 3km jazdy a 200C jest normalnie na komorze spalania dlatego nie udają się regeneracje technologią samochodową. Czujnik temperatury głowicy fajna sprawa bo widać chwilowe obciążenie ale musi być na termoparze i wwiercony najbliżej komory wtedy nie ma takiej bezwładności jak odczyt z oleju czy wody.
Skala 120C nadaje się do wody bo przy oleju skończy się na stałej prędkości 120km/h.
Cyfrowy odczyt temperatury oleju niesie ze sobą jeszcze jedną funkcję bo przy każdym rozruchu mamy test obiegu oleju.