Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.01.2023, 19:13   #10
Tezla
 
Tezla's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: Kraków
Posty: 251
Motocykl: RD03
Przebieg: 80000
Tezla jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 16 godz 45 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Jak chcesz mieć realny obraz temperatury to tak jak podałem albo czujnik na bypassie albo ten w korek. Koso ma też zakres do 120 stopni bodaj więc jak umieścisz czujnik na głowicy to będziesz miał abstrakcyjne odczyty. Czytałem na kangurskim forum o wartościach rzędu 175 stopni co zdaje się absurdem.
Jak jest do 120 to dziwne że więcej wyświetla, w powietrzaku głowica przechodzi przez 100 po 3km jazdy a 200C jest normalnie na komorze spalania dlatego nie udają się regeneracje technologią samochodową. Czujnik temperatury głowicy fajna sprawa bo widać chwilowe obciążenie ale musi być na termoparze i wwiercony najbliżej komory wtedy nie ma takiej bezwładności jak odczyt z oleju czy wody.
Skala 120C nadaje się do wody bo przy oleju skończy się na stałej prędkości 120km/h.
Cyfrowy odczyt temperatury oleju niesie ze sobą jeszcze jedną funkcję bo przy każdym rozruchu mamy test obiegu oleju.
__________________
Honda XL 600 RM 86'
Honda XL 600 LM 86'
Honda XRV650 Africa Twin 88'
Honda XLV 750 R 83'
BMW R1100GS ABS 95'
Tezla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem