dubiel masz sporo racji!!! ja zamiast robić bajero 2 to kalkulując i nie specjalnie ganiając za kupującym. Podjąłem decyzje złomuje tzn rozbieram do ostatniej śrubki i sprzedaje co mogę budę ode mnie odbiera auto złom ale oprócz kwitu ze złomowane nie dostaje od nich nic okazało sie ze wyszedłem na tym lepiej niż sprzedając go całości jeżdżącego w plusie mi wyszło cos koło 3k a ceny zwyczajnie ludzkie aby sie gratów pozbyć i trochę jeszcze tych gratow wala mi sie po zakmarkach
gdi w mitsu nie cieszy sie sympatia mechaników
bez testera mutIII to nic sie w tytm nie dowiesz połowa jak nie 80 % kompów nie potrafi zdiagnozować mitsu wiec mechanicy próbują i walczą nie jako po omacku.
http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero...O_1999_BRM.zip
http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero...n_2000_BRM.zip
http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero..._2000-2002.zip
http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero..._2000-2002.zip
http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero..._Pinin_Rus.pdf
zapisz sobie wszystko bo cis sie przyda panie bukowski