Cytat:
Napisał zimny
Fajnie, mam podobne odczucia - z tym że niekoniecznie miałem wariackie motocykle a też raczej spokojne. To mi pasuje że w 1200 to że w tej klasie mocy, pojemności jest relatywnie lekki, nie czuć masy. No i świetnie się prowadzi. I pali tyle co trampek. I zawieszenie ma bardzo fajne, i hamuje fest.
Największą względną wadą jest chyba tylko to że to BMW Ale to bardziej w głowie zakorzenione niż realnie.
|
Niestety zimny, trampek nie pali tyle co BMW 1200 trampek 650 pali więcej o co najmniej litr do dwóch na sto km przy prędkości przelotowej 100/110 , BMW 1200 i BMW 1150 to dwie różne konstrukcje , 1200 został całkowicie przebudowany na + . Co do 990 to nie wiem o czym piszecie bo to jakieś science , jeżdżę nim turystyczne z żoną i da się łagodnie jeździć nawet po wertepach nic nie buja prowadzi się pewnie i mocy ma jak w sam raz -
jedynie do czego można by się doczepić to promień skrętu jak w okręcie podwodnym
Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka