No tak, jazda na światłach to mniej ciepły regler ale ewidentnie coś jest nie tak.
Zrobiłem bypassy tak jak opisałem, na przekaźnik mijania i od długich. Różnicy nie widzę, może ładowanie jest stabilniejsze (ale może mi się wydaje).
Dalej jak załączę długie to ładowanie spada powoli poniżej 12V. Zauważyłem, że na trampkowym reglerze dłużej trzeba trzymać na długich zanim osiągnie 12V (powiedzmy z 7sekund) a na regulatorze oryginalnym z afryki było to ze 3 sekundy.
Jedna taka ciekawostka - po podłączeniu bypassów kontrolki się świecą i mogę odpalić motocykl bez kluczyka. Czy tak ma być? Wydawało mi się, że kluczyk w stacyjce załącza zapłon. Chyba, że bypass co wydaje się całkiem logiczne zasila stycznik od "tyłu". Dobrze to rozkminiam?
A kostki zacznę sprawdzać i doginać. Może to jest to.
|