Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.02.2022, 18:28   #15
fracz


Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 25
Motocykl: CRF1000
fracz jest na dystyngowanej drodze
Online: 14 godz 34 min 33 s
Domyślnie

Nie odpowiadałem że względu na podejmowane przez nas jeszcze próby znalezienia przyczyny problemu. Generalnie to ja tu opisuję co mnie przekazuje znajomy mechanik i w wyniku tego że jemu się skończyły pomysły.

Klocki to raczej nissiny, ale pewności nie mam, a napis jest niecytelny. Klamki mam oryginalne, nic tutaj nie było zmieniane.

Jeśli chodzi o opisane w pierwszym poście działanie ABSu - jestem w stanie zaakceptować że to jest normalne, tak jak napisaliście.

Nie wiem natomiast co i czy robić coś z tym tarciem klocków na przednim kole. Przy puszczonej klamce i uniesionym kole do góry, po mocnym zakręceniu kołem ręką robi maksymalnie pół obrotu. Doświadczalnie sprawdziliśmy nawet, że lewy zacisk duzo bardziej blokuje niż prawy.

Motocykl hamuje normalnie, zatrzymuje poprawnie. Co ciekawe, sprawdziłem dziś po trasie na autostradzie czy tarcze bardzo się od tego nagrzewają (przepisowe 140 przez 30 km, zatrzymałem się na MOP tylko hamulcem nożnym). Tarcze były zupełnie zimne. Może więc nie ma się czym przejmować i szukamy dziury, a jedyny problem który z tego wynika to irytujące piszczenie przy pełnym skręcie?

Układ odpowietrzony, wymieniony płyn. Zaciski i tłoki wyczyszczone. Wymieniliśmy także uszczelniacze w zaciskach. Klocki przeszlifowane.

Czy moglibyście sprawdzić jaki macie opór na przednim kole w spoczynku?
fracz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem