Zboczeńcy
Przerobiłem nowe klamki wkładając tuleje mosiężne zmniejszając luzy i jeśli się to kiedyś wyrobi to po prostu wymienię tulejkę.
Ruski przełącznik dwupozycyjny przerobiłem dokładając dodatkowy styk i mam teraz klasyczny pstryczek do kierunków i klaksonu.
Rolgaz okazał się o pare dych za ciasny i musiałem go liznąć delikatnie od środka.
No i przyszły materiały na nowy wydech - trochę przekłamuje perspektywa ale rury są o takiej samej średnicy 89mm. W tle oryginalny tłumik.
Okazało się ze rura wydechowa jest również stłumiona od środka do 1/3 przelotu. Obciąłem już spawy i wydobyłem ze środka zwezke o długości 35cm! Wraz z nowym przelotem powinno to zacząć prawidłowo oddychać.
W międzyczasie zmieniłem koncept i zamiast wyoblać ta redukcje widoczna na zdjęciu postanowiłem zastąpić ja dennica z nierdzewki 89mm - pozwoli to zachować oryginalny wygląd tłumika.
Over
M