jedno załączenie pompki daje niewielką ilość oleju - to nie jest kropla i to nie jest jakiekolwiek ciśnienie. Aby powstała kropla może być potrzebne 3-4 impulsy olej bardzo powoli wydostaje się na zębatkę.
Ta pompka kiedy ma podane 12V daje tylko jedno kliknięcie i na tym koniec jej pracy należy zdjąć napięcie i podać ponownie aby było następne kliknięcie i następna dawka oleju.
Jednym słowem jest to pompa impulsowa czyli im więcej impulsów w jednostce czasu tym więcej podaje oleju - ilość oleju zależy wyłącznie od tego parametru.
Zapewne o to Wam chodziło i stąd to pytanie o ciśnienie....
Tak zużycie oleju jest bardzo małe... 150ml wystarcza mi na 4000-5000km
Gdyby bardziej rozbudować sterownik to można dodać wskaźnik pozostałego oleju w zbiorniku itp. bajery ale wtedy układ się komplikuje... na pewno warto zastosować sterownik bez stycznika mechanicznego. Generalnie sterownik jest banalny bo podaje tylko krótkie impulsy 12V