Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20.08.2021, 22:25   #63
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,401
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 26 min 29 s
Domyślnie Efekt końcowy

Zbiornik, pompka i przekaźnik znalazły sobie miejsce pod tylną kanapą



przewód 4mm został poprowadzony przez gumowe zaślepki w wahaczu.

tutaj więcej zdjęć

https://photos.app.goo.gl/eVLiRkooFu8t3oS18

użyte elementy to propozycje zawarte w tym wątku

1. Przekaźnik regulowany ASE (zamówiłem czas 5-240s)
2. Zbiornik to patent z dodatku do paliwa Liqui Moly 150ml - niestety pod kanapą jest b. mało miejsca
3. pompa precyzyjna tłokowa
4. przewód 4mm
5. dysza z olejarki LUBRIXA dostępna na allegro
6. Tani olej mineralny EPX80W90

mam ustawiony czas impulsu 2 min, dysza dotyka do tylnej zębatki, łańcuch nasmarowany, felga czysta minimalne ślady oleju poza łańcuchem.

Całość działa idealnie, nie widzę żadnej potrzeba zmiany czasu dozowania, jeździła w temperaturach od 10 do 34st.C, autostrady oraz setki serpentyn w Alpach.

Zalety to:

1. dozowanie oleju niezależne od temperatury, wilgotności i lepkości oleju
2. prostota konstrukcji
3. cena poniżej 400zł (montaż we własnym zakresie oczywiście)
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem