Zbiornik, pompka i przekaźnik znalazły sobie miejsce pod tylną kanapą
przewód 4mm został poprowadzony przez gumowe zaślepki w wahaczu.
tutaj więcej zdjęć
https://photos.app.goo.gl/eVLiRkooFu8t3oS18
użyte elementy to propozycje zawarte w tym wątku
1. Przekaźnik regulowany ASE (zamówiłem czas 5-240s)
2. Zbiornik to patent z dodatku do paliwa Liqui Moly 150ml - niestety pod kanapą jest b. mało miejsca
3. pompa precyzyjna tłokowa
4. przewód 4mm
5. dysza z olejarki LUBRIXA dostępna na allegro
6. Tani olej mineralny EPX80W90
mam ustawiony czas impulsu 2 min, dysza dotyka do tylnej zębatki, łańcuch nasmarowany, felga czysta minimalne ślady oleju poza łańcuchem.
Całość działa idealnie, nie widzę żadnej potrzeba zmiany czasu dozowania, jeździła w temperaturach od 10 do 34st.C, autostrady oraz setki serpentyn w Alpach.
Zalety to:
1. dozowanie oleju niezależne od temperatury, wilgotności i lepkości oleju
2. prostota konstrukcji
3. cena poniżej 400zł (montaż we własnym zakresie oczywiście)