Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.03.2021, 11:57   #51
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,036
Motocykl: CRF*00L
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 13 godz 8 min 58 s
Domyślnie

Miałem już nie pisać, ale mam niezłą polewkę z tego tableta. Żeby było jasne - dalej uważam, że Afryka to najlepsze duże ciężkie adv.

ABS można wyłączyć tylko w trybie OFF-ROAD, na zdjęciu jest GRAVEL i guziki od ABS są na szaro. Co zabawne te tryby zmieniają głównie sposób reakcji manetki wiec nie wiem po co tylko w OFF-ROAD...

@Robin - ja porównywałem NAT 1100 do 1000. Różnica w prostocie obsługi to przepaść. Do 9 sekund, o których piszesz trzeba dodać jeszcze 18 sekund na uruchomienie tableta, bo bez tego nic w trakcji, abs itp nie klikniesz. A to już całkiem realny scenariusz - zatrzymujesz się na fotę lub siku, gasisz, a potem 18 + 9, a kolega na GS-ie potrzebował 1 sekundy, ja na starej NAT 3 sekund. Niby człowiek się nie spieszy na wyjeździe, niby można nie resetować gasząc przez rozkładanie kosy, ale.


Starą super mi się jeździło w takie miejsca jak na filmiku (już kiedyś wklejałem) - https://youtu.be/UGWyNYHcJy8

Nową byłem w Alpach i dopóki nie zjechałem z asfaltu, wszystko było super. Nie miałem potrzeby wyłączać tej elektroniki. Ale jak zjechałem to było wesoło. Zostanę raczej na asfalcie, ale można wszędzie wjechać jak się chce i umi.
I fotka bo jakiś smutny ten wątek.

Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_8646.jpg (898.6 KB, 26 wyświetleń)
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem