Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20.01.2021, 22:18   #138
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,679
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 godz 33 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Odkąd wyremontowałem wsk i jeżdżę do sklepu i załatwiać różne sprawy w odległości do 15 - 20km znowu wróciła mi radość z jazdy.
Micha cieszy się cały czas
To zdecydowanie inny wymiar

1.jpg

Cytat:
CDI do silnika 638 to raczej zbędny bajer, patrząc jeszcze na jakość niektórych zestawów dostępnych w necie to masakra. 12v jest, mocy nie brakuje, więc jedynie wyeliminowanie przerywaczy. Od 8 lat mam płytkę od Janka z forum Jawy i najmniejszych problemów nie ma
Opinie są podzielone, dlatego zdecydowaliśmy się spróbować. Na plus jest fakt, że wylatuje cała stara wiązka z zielonymi konektorami, patentami itp.

Cytat:
Cdi super sprawa. Turbozabytki nie polecam. Trzeba było coś tam poprawić. Polecam Audiobas. Miałem porównanie jasli chodzi o MZ. Jak już kupiłeś to po ptakach.
Na pierwszy rzut oka wygląda to dobrze. Widać, że ktoś się przyłożył, jest paragon, schemat, instrukcja. Czy będzie działało, pokażą testy

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Wszystko udało nam się poskładać, ale pogoda pokrzyżowała plany testowe. Na ulicach sól, która już raz pokazała co potrafi zdziałać. A w garażu mamy czujniki, które nie są skonfigurowane na dwusuwa

Na druga nóżkę zdecydowaliśmy się rozebrać sprzęgło, bo działało tylko w pozycjach 1 lub O... Środek nie wygląda źle, ale i tak ładujemy nowe graty.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Ponoć bardzo ważną funkcję pełni oring widoczny w głębi kosza (ten duży). Ktoś wie jaką pełni funkcję?

9.jpg

No i na koniec łańcuszek.
On ma już chyba dość...

10.jpg

11.jpg
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem