Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31.05.2020, 13:09   #162
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,922
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 11 godz 24 min 40 s
Domyślnie

ADV na superenduro nie przerobisz, tnz przerobisz ale za dużo roboty.
SMR to ta sama baza co SE.
Potrzebujesz;
-Lagi z półkami od ADV może podejdą od 690 enduro, ale chyba jeszcze trudniej kupić.
Od exc nie podejdą, bo mają krótsze górne aluminiowe golenie i przy złożeniu koło będzie wchodzić w chłodnicę.
-Tylny amortyzator ADV
-Wahacz od adv jest trochę dłuższy niż w SMR ale koło18' z wysoką oponą będzie musiało być mocno odsuniętę.
-Przednie koło będzie pasować od każdego ktm z ośką 26mm exc, lc4 itp. Przy czym koła od LC8 mają grubsze szprychy.
-tylne koło albo od 690 ale sama piasta jest o 15mm węższa i trzeba dystanse dorobić pod tarcze i zębatkę
-kolektor wydechowy od ADV, chyba że nie przeszkadza Ci że będzie szedł dołem.
Inny też jest zbiornik oleju, nie ma mocowania na płytę pod silnik, ale to jest do przejścia.

SM bez R też przerobisz rożni się tylko zbiornikiem i siedzeniem.


W późniejszych filmach gość pokazuje płytę pod silnik razem ze zbiornikiem oleju, fajna sprawa.

https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-lc...ID6D5oN3.html?

Moim zdaniem to jest idealna baza.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest online   Odpowiedź z Cytowaniem