Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.04.2020, 21:40   #9
kdf
 
kdf's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 350
Motocykl: RD07
kdf jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 49 min 32 s
Domyślnie

Sprawdzaj po kolei. Zwarcie któregoś z uzwojeń alternatora trudno zmierzyć bez precyzyjnego omomierza, ale pomiar napięcia poszczególnych uzwojeń podczas pracy pod obciążeniem jest bardzo łatwe i miarodajne. Jeżeli napięcia będą prawie równe szukaj dalej. Jeżeli napięcie za regulatorem będzie większe o więcej niż 1V niż na stykach akumulatora wina leży w instalacji za regulatorem.
Nie wiem ile prądu pobiera układ zapłonowy (myślę że nie więcej niż 6-10 amper) ale jeżeli prąd wychodzący z regulatora przy wyłączonych światłach będzie większy niż 15-20A winne będzie zwarcie w instalacji.
kdf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem