Wątek: Sag
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.01.2020, 12:09   #7
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,888
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 5 dni 1 godz 59 min 25 s
Domyślnie

To jeszcze nie oznacza że będzie ci się dobrze jeździć. Tez tak zrobiłem i okazało się że moto jeździ do doopy, wali po łapach i jest gorzej niż było. Aby to działało to po pierwsze regulacje musisz zrobić jak moto pojeździło bo olej zimny/ciepły zmienia charakterystykę. Po wtóre dobrze zrobic jazdy testowe i skorygować nastawy zawiasu po:
1. jazda po płaskim
2. jazda w terenie
3. jazda po hopach (o ile występują)
Na każdym punkcie weryfikujesz jak zachowyje sie moto na hamowaniu, wejściu/wyjściu z zakrętu. Czy przód nie pływa. Jak nie daje kontaktu z nawierzchnią to skręcasz aby poprawić trakcję, tutaj od razu odzywa się tył. Jak przód jest OK to weryfikujesz na nastawach przodu tył pod kątem dobicia/odbicia. Czy za szybko nie wstaje po hopkach czy ładnie płynie czy szuka sobie drogi i żyje własnym życiem.
Ja nie zwracam uwagi na SAG bo po regulacjach okazywało się że jak motocykl wybierał jak należy, nie wstawał za szybko ani za wolno, przód nie odbijał i nie walił po przedramionach to nastawy SAGu były całkiem inne niż wstępnie zadane. Innymi słowy wszystko się popieprzyło ale za to motocykl chodził jak mi pasowało. Temat rzeka. Ekspertem nie jestem, metodą prób i błędów dochodziłem do tego żeby motocykl chodził jak mi pasuje, jak czuję się na nim pewnie, jak łatwo wchodzi i wychodzi z łuku, jak atakuje podjazdy, zjazdy i hopki. Jak tu mi pasuje to sam SAG mnie nie interesuje.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem