Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.07.2019, 12:29   #52
greenman
 
greenman's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 480
Motocykl: KTM 640, NAT
greenman jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 46 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Podrzuć linki skąd masz takie dane
Obecne 146 kg jest ze strony importera Hondy De
Jest to waga z plynami czyli paliwo , chlodnica , olej
Motocykl gotowy do jazdy
KTm podawal wersję enduro 147 kg na sucho
czyli bez płynów
Ja internetowi nie ufam w kwestii mocy i wagi motocykli. Wszystko trzeba sprawdzić samemu
3 kolegów jeździ CRF250L, ja LC4. I pewnego pięknego zimowego dnia 18 stycznia 2019 roku, przejechaliśmy już dokładnie nie pamiętam ale ok 70km, więc takie pół zbiornika paliwa. Jako, że dysponuję wagą na składzie węgla to postanowiliśmy sprawdzić. Waga ma dokładność ok +-5kg.

Sami bardzo się zdziwiliśmy, wszyscy liczyli, że Honda będzie co najmniej 10kg lżejsza od KTM. Tylko weź pod uwagę, że CRF250L nie ma w standardzie ani płyty pod silnikiem, handguardów, bagażnika, a to są raczej obowiązkowe akcesoria, co trochę podnosi wagę.


Wracając do tematu: tak jak Franz napisał, zastanowił bym się co chcesz tym motorem robić: tylko i wyłącznie pobliskie krzaki, szukanie wyzwań bardziej enduro? Czy dualsport? Niestety nie ma złotego środka
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg waga-honda-crf250l.jpg (377.2 KB, 26 wyświetleń)
Typ pliku: jpg waga-ktm-lc4-640.jpg (310.0 KB, 27 wyświetleń)
greenman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem