Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.07.2019, 12:17   #51
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
Domyślnie

Kup sobie fajnego lekkiego duala nie sprawiajacego kłopotów serwisowych , którym dojedziesz kilkanascie kilometrow do swojego miejsca endurowania, którego latwo sprzedasz gdy okaże sie ze to jednak nie to.
Wielu doradców przechodzilo powoli przez stopnie wtajemniczenia i szlifowalo swoje umiejętności
Takie 2 T w 250 czy 450 w wersji F może na samym początku zniechęcić
Masz 15 kola . To już styka na WR 250 R
nie mówiąc o cukierkowym XR 400
One na poczatek są zupelnie wystarczajace
i wagowo do NAT są liściem
Na takim motku pojedziesz tam gdzie chcesz
Podszkolisz umiejetnosci, mozesz nawet na kolach pojechac sobie na Ukrainę czy Rumunie.
Babel , czy po Transalpie Twój freride bylby dobrym wyborem czy jednak jest lepsza szkola powolnego przejscia tak jak u Ciebie bylo.
XL 600 V , DRZ 400 S/M ,EXC 400 , Freeride ...WR250 R
W watkach pisanych i tak chodzi Ci po glowie jednak coś spokojniejszego - taki WR 250 R . Nie jest tak ?

Powracajac do tematu off - do jazd w terenie
trzeba mieć towarzyszy jazdy.
Samemu może Ci się szybko znudzic i jest mało
bezpieczne
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 29.07.2019 o 13:24
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem