Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.08.2018, 08:43   #54
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,790
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 1 godz 27 min 5 s
Domyślnie

Kilku znajomych ma te Lki i chwalą. W miarę lekki, niezawodny sprzęt. Ma swoje mankamenty, które są irytujące i mnie osobiście bardziej przeszkadzał zawias bez opcji regulacji niż słaby piec. Jeśli chodzi o wady to przy ostrej jeździe w terenie pali sporo i mały baniak może powodować problemy z zasięgiem. Pod Pikujem Maxowi brakło paliwa po przejechaniu bodaj 140 km. Do tego rama jest z gównolitu i znam co najmniej 2 przypadki gdzie gleba skutkowała pogięciem się ramy w okolicy podnóżków. Na czarnym to jedzie lepiej niż DRka. Zrobiłem na tym trochę kilometrów i uważam że jak ktoś szuka nowego, niewyszukanego, taniego duala, który mimo wad dowiezie cię wszędzie to Lka nie ma konkurencji. Piec pozwala utrzymać przelotowe 100-110 co dla mnie jest wystarczające a w terenie wystarczy dobra guma i ogarnięty kierownik aby jechać równo z mocniejszymi i lżejszymi maszynami.


Cytat:
I ludzie piszą że 20 koni to wystarczająca moc... tak bo nie mają innego wyboru, a starego się boją i tyle. To jest plucie sobie w brode.
Kolego Dymkaaa, są tacy dla których ta moc jest wystarczająca. Powiem więcej jest jej nadmiar. Oczywiście dla niektórych. Masz coś do powiedzenia na temat CRF250 z własnego doświadczenia to chętnie posłucham natomiast bicie piany na temat archaizmów przeszłości i ich wyższości nad nowymi modelami tylko zaśmieca wątek. Załóż wątek o XR400 i będziesz się mógł wykazać. Tutaj mówimy o CRF.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem