Cytat:
Napisał Artek
Z jakiego trampka? Daj fotę jak podłączyłeś i gdzie.
|
Nie pamiętam dokładnie z którego , ale przewody się zgadzały - kwestia przelutowania kostki . Jest 2 czerwone = + , 2 zielone = - , i jeden cieńki czarny czyli jak Szynszyl pisał, to do kompensacji .
https://photos.app.goo.gl/5BPm9Av77UsFJUw7A
Podawanie chwilowe dodatkowej masy, podczas pracy i pomiarów, na zielone przewody nie dało nic , punkty masowe posprawdzane , dokręcone , tez dalej to samo , czyli 15,3V nawet na światłach i stopie zapalonym. Nie mam pomysłów już . Bez świateł jest wzorowe . 14,2 przy obrotach silnika około 4 tyś .
spróbuję zrobić jeszcze tak jak Dawid82 zrobił , czyli podciągnąć niezależne porządne przewody bezpośrednio do przekaźnika świateł i wzmocnić tym samym instalację Przypomne że sprawa się tyczy trójki. Gdzie ona ma ten/te przekaźniki ?