Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.04.2018, 22:44   #86
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,829
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 23 godz 6 min 10 s
Domyślnie

Zakupiłem w mijającym tygodniu RapidBike ale w najprostszej wersji Easy.

http://ruggedroads.co.uk/RapidBike-E...a-CRF1000-2016

Celem nie było jakieś "tjuningowanie" NAT ale pozbycie się nieprzyjemnego szarpania przy jeździe ok. 30 mph (50-60 km/h), którego ciężko jakoś obejść jak się ma DCT. Motocykl był pare razy u dealera i niczego złego się nie dopatrzyli. Więc szukając po forach zauwazyłem, że mój przypadek nie jest odosobniony i podejrzenie o taki stan pada na kaganiec Euro. Można znaleźć parę opinii ludzi, którzy to zastosowali i są zadowoleni, więc i ja postanowiłem spróbować.

Szybki montaż tylko do sondy Lambda. Zero rozbierania paneli itp.

Zrobiłem w weekend prawie 1000km, więc jakiś test był. Efekt - jedne z lepiej wydanych pieniędzy na dodatki do NAT. Moto jakby lepiej zbiera się z dołu, występują mniejsze drgania no i najważniejsze - płynniej pracuje tak około 2000 obr/min. Nie widzę, żadnych zmian w zakresie obrotów ok. 4000 i wyżej.
Na minus, to chyba wzrosło trochę spalanie ( z jakichś 5,5 na 6 l/100km) ale dla lepszej pracy silnika mogę to przeboleć. Po drugie połowa dystansu to były autostrady więc i to może być przyczyna
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg PD12.jpg (430.6 KB, 65 wyświetleń)
nabrU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem