Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.01.2018, 23:35   #85
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dżony Zobacz post
a ktoś zajeździł komplet Motoz Desert? Ile one wytrzymają? Kiedyś miałem przednią i bardzo długo się trzymała. Kombinuję nad oponami na wyjazd koło 15-17tys ale muszą być kostki bo będzie sporo terenu. Więc albo zmiana na drugi komplet w połowie drogi albo założenie czegoś co to wytrzyma, nawet łyse na koniec wyjazdu.

Nie mówcie, że się nie da bo mój DR jakoś nie chce jeść opon wcale, na C-02 z tyłu i C-17 z przodu objechaliśmy Kaukaz, razem 12tys km i opony dały radę wrócić mimo sporej ilości asfaltu.

Dlatego myślę o tych Motozach bo są raczej wytrzymalsze od Mitasa więc mogłyby to ewentualnie przejechać
Motoz Desert na przednim kole wytrzymyje bardzo długo - zajeździłem 3szt. Na tylnym kole niestety już tak długo nie trzyma. Miałem 2szt., po 6-7tys. zostało kilka mm do zera, a jednocześnie boki były jeszcze pełne, więc robi się szybko kwadrat i przełamywanie się w zakrętach do przyjemnych nie należy. Zdecydowanie bardziej jestem za mitasem E09.

Na przód jest jeszcze Motoz Adventure, patrząc na rzeźbę bieżnika zapowiada się bardzo dobrze na długie dystanse, a jednocześnie boczna kostka jest przestawiona i odstaje na bok, wiec będzie całkiem dobrze gryzła w koleinach. Tylna wygląda już słabo i niema w PL 17-tki - będzie nie wcześniej niż na jesień.


Przednie długodystansowe kostki z moich doświadczeń:
- TKC80 - po 13tys.km nadal wyglądała jak kostka
- CST C755 - pierwszą sztukę męczyłem blisko 11tys.km i sprzedałem za 4-paka kumplowi na "spróbowanie jak to jest na kostce", miała jeszcze sporo mięsa. Kolejne 2, czy 3 sztuki zajeżdżałem już po 6-8tys.km, ale na własne życzenie (jazda po mieście, zapierdalanie asfaltowymi zawijasami)
- Dunlop D952 - moja ulubiona guma. Miałem 2szt., robiłem po 7-8tys.km, ale bardzo dużo po czarnym, a dojazdówki bokami np. do Warszawy co 2tyg. to też ciągłe hamowanie i przyspieszanie. Znajomi turystycznie robią na zestawie kilkanaście tys.km i dojeżdżają na miejscu (Husq TE610, Hsq 701 i TT600E).
- Mitas MC23 Rockrider - świetna guma z fabryki Sava, mieszanka inna niż seria E, guma bardzo dobrze trzyma czarnego. W offie też jako tako sobie radzi. To taka "dakarówka" bym powiedział. Przód dojeżdżam, zrobiłem ok 9tys.km i sporo zostało. W 640-tce traktowanej lekką kobiecą ręką po ponad 7tys. przód i tył wygląda bardziej na 2tys.km. Niema 17 cali

Cytat:
Napisał rumpel Zobacz post
zerknij na to
http://www.metzeler.com/site/com/pro.../Unicross.html

robi jak c-02 ma homologacje i mozna sporo przejechac, moge podpytac kumpla latał na tych oponach w gs 800
CST C755 to bliźniak, w sensie podróba unicrossa

Na tylcu jak miałem C755 i dopakowałem się tobołami, to w Maroko modliłem się o piasek, kamolce, śnieg, cokolwiek innego niż asfalt, bo na nim pływałem jakby wszystkie śruby w kołach i wahaczu puściły Poza tym znikał w oczach.

Ostatnio edytowane przez ArturS : 26.01.2018 o 23:54
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem