Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.09.2017, 09:38   #63
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,865
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 20 godz 54 min 26 s
Domyślnie

Po 600km trasy w dwie osoby stwierdzam że zmiana zębatki na większą z tyłu/mniejszą z przodu to niedobre rozwiązanie.
Po pierwsze miałem racje z licznikiem, prędkość nie jest sczytywana z koła, tylko z silnika.


Zobaczcie, że moto na hamowni pokazuje prędkość, czyli nie jest sczytywana z koła, a speed sensor przy przednim kole jest tylko na potrzeby abs/TC

Pojezdzilem w weekend z GPS i po zmianie zębatki pokazuje straszne bzdury.
50 rzeczywiste=61 na liczniku
100 rzeczywiste=118 na liczniku
Póżniej jest tylko gorzej.
Kumplowi nabiło dystans 203km mi 221km.

Po drugie zmiana dynamiki nie jest aż tak odczówalna, za to jazda po ekspresówce/autobanie moto znacznie bardziej męczy się.
Jedyną zaletą jest jazda po wioskach na wyższych biegach.
Choć jak tak myślałem nad tym, to co za różnica czy jadę na 5. czy na 6....

Zmiana zębatki będzie miała sens jedynie przy zamontowaniu kostek i jazdy w cięższym terenie gdzie przyda się krótsza 2.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem