Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30.05.2017, 20:21   #16
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,235
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 5 godz 26 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Ślisko, błoto lub glina szybko weryfikuje taki marketing. Dużymi da się zapierdalać, ale musi być przyczepność, najlepiej żwiry, szutry czy kamienie ew piach i prędkość. Kawałek krowiej łąki i każdy ciężki stoi - nie pomoże ani moc ani umiejętności - co najwyżej dalej trzeba będzie wejść żeby go wyciągnąć.... W warunkach polskich na piaskach Mazowsza czy Podlasia można pokozaczyć, ale gliniasty południowy wschód .....
Chyba nic dodac nic ujac...
Aktualnie testuje KATA 950. Jak sie siada z Afryki to moc okrutna Na szutrach piachach robi robote oby miec odwage W blocie tez niema biedy I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony oponami K60 bo wczesniej latalem praktycznie tylko na C02, MT21, E09, slynnym Motozie
Jednak jezeli chodzi o podloze typu glina i inne sliskie a nie kopne to przynajmniej na K60 musze na listonosza jechac. Nie wiem jak by bylo na kostkach
No i masa... Na pewno na powazniejszych pochylosciach i w ciezkim terenie bedzie po dupie cieklo
WojtekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem