Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28.04.2017, 12:59   #10
Zmyler
 
Zmyler's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,282
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Zmyler jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 1 min 14 s
Domyślnie

Jak już debatujemy o vtr to pozwolę sobie na porównanie z sv 1000 bo porównywaliśmy z kumplami przez jakiś czas. Sv większy jad, znacznie lepiej wychodzi z dołu ale i góra mocniejsza. Vtr gaźniki i ok 10l na mieście, sv wtrysk i przy podobnej jeździe 8-8,5. Jednak vtr węższa w " talii " przez to jakoś łatwiej się z zakrętu w zakręt przekłada i łatwiej na gumie jeździ (jak ktoś lubi) mimo mniejszego zakresu użytecznych obrotów. Jest jeszcze vtr w bardzo krótkiej wersji SP1 i SP2 ale to już dzieło szatana produkowane i sprzedawane chyba tylko dla otrzymania homologacji torowej (kiedyś wymagali jakichś serii nie wiem jak teraz). Ten sam silnik w wiadrze jakiś przyjaźniejszy.

Ostatnio edytowane przez Zmyler : 28.04.2017 o 13:33
Zmyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem