Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.02.2017, 09:33   #56
Mallory
Moderator
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,468
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 5 dni 16 godz 57 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
Tu się zgadzam w 100%. Trzeba to potem zweryfikować - np. podczas jazdy jak się moto zachowuje, czy ładnie ciągnie w pełnym zakresie, jaką ma prędkość maksymalną, jaki kolor świecy, jakie spalanie... jak wszystko w miarę zgodne z danymi fabrycznymi to jest git.
Jednak na czymś trzeba się oprzeć, od jakichś nastawów zacząć. Dla mnie nastawy fabryczne do rozpoczęcia setupu przemawiają najbardziej.

Dzieju - nie Twoje (żeby nie było), ale internetowe częste teorie, że jak sprzęt starszy to bardziej odkręcamy piwoty w dwóch przypadkach osobiście mi się nie sprawdziły - jeden moja stara tenera 34L - od 0 do 0,5 obrotu - wszystko piękne: spalanie, świeca, moc... na nastawach fabrycznych lub większych niż 2,5 obrotu - dym z komina, czarna świeca itd... podobnie w innej XT 600.
__________________


Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem