Na moje oko czy łykniesz WR czy TE będziesz zadowolony jeżeli chodzi o walory użytkowe. Bardziej bym się skupił na dostępności części, interwałach serwisowych itp bo tu wtopisz trochę grosza. Zapomnij o wlewaniu i jeżdżeniu cały sezon na jednej zmianie oleju itp wygodach (na filtry, oleje, dętki oddzielna półka w garażu
). Oczywiście zakładając, że bez ostrego katowania będziesz się poruszał to i ilość mth między serwisem się zwiększy. W LC4 Adv bym nie szedł bo, moim skromnym zdaniem, to nie moto do tego co chcesz zjeździć.
Jeśli masz na oku ładną, a co ważniejsze, i tu postawię wykrzyknik - SOLIDNĄ! sztukę to czy to będzie WR czy TE będzie ok. Zainteresuj się raczej samym serwisem i dostępnością części. Ja przynajmniej tak bym zrobił. Po pierwszych mth i kilometrach będziesz wiedział co Ci nie pasuje, na co zmieniać, czego szukać, gdzie i o co pytać.
Pozdro i powodzenia.