Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.02.2017, 21:42   #26
żuk
 
żuk's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 978
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 13 min 51 s
Domyślnie

Na moje oko czy łykniesz WR czy TE będziesz zadowolony jeżeli chodzi o walory użytkowe. Bardziej bym się skupił na dostępności części, interwałach serwisowych itp bo tu wtopisz trochę grosza. Zapomnij o wlewaniu i jeżdżeniu cały sezon na jednej zmianie oleju itp wygodach (na filtry, oleje, dętki oddzielna półka w garażu ). Oczywiście zakładając, że bez ostrego katowania będziesz się poruszał to i ilość mth między serwisem się zwiększy. W LC4 Adv bym nie szedł bo, moim skromnym zdaniem, to nie moto do tego co chcesz zjeździć.
Jeśli masz na oku ładną, a co ważniejsze, i tu postawię wykrzyknik - SOLIDNĄ! sztukę to czy to będzie WR czy TE będzie ok. Zainteresuj się raczej samym serwisem i dostępnością części. Ja przynajmniej tak bym zrobił. Po pierwszych mth i kilometrach będziesz wiedział co Ci nie pasuje, na co zmieniać, czego szukać, gdzie i o co pytać.
Pozdro i powodzenia.
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem