Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.03.2009, 08:04   #86
Diobeu
 
Diobeu's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Diobeu jest na dystyngowanej drodze
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Nie możliwe ...
Nie wiem jak to mierzyłeś , ale widząc poprzednie twoje wypowiedzi wiem ,że nie wiesz jak działają niektóre podzespoły.
Jak pomierzyłeś te niby zwarcie wszystkich przewodów ?
Multimetrem nastawionym na pomiar oporności. Zgadzam się, trochę śmiesznie wyszło, bo nie zrobiłem choćby odpięcia akumulatora, albo odpięcia instalacji od cewek, na których uzwojeniach pierwotnych jest oporność bliska zeru (multimetr na bzyczku pokazuje przewodność).

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Jak widzę osoby które rozbierają gaźnik i mówią tłok na przepustnice to nic dobrego to nie wróży.
Jak nazwiesz " PISTON COMP., VACUUM"? Tłokiem nazywam element gaźnika numer 20 na tym zdjęciu:
http://www.tinyurl.pl?YX2p7Mta
Jak w takim razie nazwiesz przepustnice w kanałach?

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Nie wiem czego szukasz w tych gaźnikach może jakiego kamienia albo szerszenia w dyszy ? jak nie wiadomo czy przyczyna awarii leży po stronie prądów czy paliwa.
Szukam rozwiązania problemu, skoro ktoś podpiął pompę paliwa z pominięciem przekaźnika (łącząc przewody poprzez skręcenie ich palcami), to IMHO świadczy o tym, że było coś grzebane i to bez zachowania zdrowego rozsądku, byle odpaliła i na sprzedaż. Od instalacji elektrycznej na jakiś czas odszedłem, bo nie wydaje mi się jednak mimo wszystko, żeby moduł zapłonowy nie działał dobrze w zakresie 3,6 - 4,8 tys. obr, a w całym pozostałym zakresie pracował dobrze, dobrze znaczy normalnie odpala, normalnie przyspiesza, hamuje silnikiem. Jest to możliwe? Może zamiast bawić się w nazewnictwo spróbujemy dojść do czegoś? Wczoraj skręciłem pilot screws (napiszę w oryginale, żeby nie pomylić ) z 2 1/4 na 1 1/4 bo tak podaje serwisówka stricte do mojego modelu, problem okazał się dużo bardziej wyczuwalny, co by świadczyło, że temat może jednak dotyczyć paliwa. Biorąc poprawkę na 11 lat życia sprzętu postaram się poeksperymentować z tymi śrubami, no i zamienię z powrotem sprężyny dopychające PISTON COMP., VACUUM bo mam już na 100% sprawdzone, że dłuższa jest w tylnym.
Wiesz, jak dostaję motocykl z serwisu, gdzie był na kompletnej usłudze gaźnikowej, tj. wyjęcie ich, wyczyszczenie, regulacja, synchronizacja, i słyszę, że wszystko jest ustawione i wyregulowane, i jest super, po czym odkrywam, że śruby są wykręcone 2,5 obr. a serwisówka mówi o 1 1/4 to lekko tracę wiarę w serwisy i szukam sam bo problem jak był tak jest. Sęk w tym, że najbardziej popularna serwisówka krążąca w sieci w pdf obejmuje modele NTV, nieco starsze i chyba nawet serwisy się na niej opierają nie zadając sobie trudu zakupienia wydania nowszego, rozszerzonego o mój konkretny model. Jak tylko znajdę serwis, który podejmie się znalezienia przyczyny a nie będzie mi robił po kolei pozycje ze swojego cennika kasując za wszystko bez pomyślunku, to natychmiast oddam tam motocykl. Na razie jednak staram się znaleźć sam przyczynę bo to moja pasja, a i tej kasy chciałbym trochę jednak wiecej wydać na paliwo a nie na kolejne usługi serwisowe nie przynoszące rezultatu.
__________________
Diobeu
NT650V
Diobeu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem