Cytat:
Napisał Diobeu
(i czy możliwe, żeby taka instalacja działała) ?
|
Nie możliwe ...
Nie wiem jak to mierzyłeś , ale widząc poprzednie twoje wypowiedzi wiem ,że nie wiesz jak działają niektóre podzespoły.
Jak pomierzyłeś te niby zwarcie wszystkich przewodów ?
Powiem tak , odłącz + od akumulatora i odepnij moduł , a gwarantuje ci że zwarcia znikną.Może nawet odpięcie samego aku starczy.
Jak widzę osoby które rozbierają gaźnik i mówią tłok na przepustnice to nic dobrego to nie wróży.Nie wiem czego szukasz w tych gaźnikach może jakiego kamienia albo szerszenia w dyszy ? jak nie wiadomo czy przyczyna awarii leży po stronie prądów czy paliwa.
Możliwości jak sam napisałeś jest wiele .Elektrykę łatwo sprawdzić mając oscyloskop 4-ro kanałowy , sam układ zapłonowy jest banalnie prosty.