Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31.03.2016, 23:27   #4650
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,327
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 41 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ Zobacz post
Ja uwazam, ze zbiornik w nowej AT jest optymalny.

Na pewno beda akcesoryjne zbiorniki. Poza tym mozna zawsze przytroczyc banke lub butelki z paliwem w czarnej d...

Wiekszy zbiornik ma tez wiele wad. Motocykl jest bardzo szeroki i ciezszy. Juz w LC8 czulem roznice z pelnym bakiem vs polowa czy pusty. hmmm... na gume nie chcial stawac poprostu.

Wersja AT ADV raczej nie wyjdzie, ale chetnie sie rozczaruje jak sie myle. Nie podejzewam, ze Honda bedzie chciala adresowac problem 1-3% uzytkownikow. To pewnie bedzie pole do popisu firm akcesoryjnych.

Mala Tenresa ma wiekszy zbiornik i duzy zasieg... jak sie jedzie wolno i wiatr w ogon. Jak sie grzeje 120-140km/h to niestety spala duzo. Pewnie na przelocie autostrada gdzie AT spali 5L, Tenerka zjara 8L, a przetaczanie gdzie Teresa spali 3.5, AT spali 4.5 (to moje dywagacje). Nam w Namibii na przelotach wystarczylo paliwa na 250km, a na bezdrozach z bardzo uwazna jazda ponad 500km. Spalanie oscylowalo miedzy 3.5 a 8.5L... ponizej zdjecia z momentow jak pali pewnie z 20L i daje banana na mordzie.
Jak gonię na autostradzie z kuframi 130/140 km/h (i to na dystansie 1600 km) to nigdy mi nie przekroczyła 5.2 . Raczej poniżej 5. 400 km na baku bez problemu przy tej prędkości. Przy niższych robię 600. Mowa oczywiście o Tenerce.
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem