Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.02.2016, 10:30   #185
pawelsitek
 
pawelsitek's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 191
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
pawelsitek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 15 godz 33 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Oooo.. Situ wrócił

Dla Pawła kupienie KTMa byłoby za proste O ile zupełnie nie kumam tych aktualnych przeróbek GS-a (ma przód z KTM i mu mało!) to wiem że coś z tego pewnie będzie bo chłop jak się uparł swego czasu to i rowerem po Afganistanie jeździł...

Na pewno wniesie tu nieco dynamiki i zamieszania

Pozdrawiam
zimny

ps. choć rozumiem o tyle że żywotność silnika GSa jest ogromna i ma on wiele zalet
Nie kumasz bo śliwowicy nie pijesz...

Ot, wahacz od R1100 jest dluższy, pozwoli na założenie obręczy 18 cali. W wahaczu od 11550 wchodzi max 17.
Na 18 jest wiekszy wybór opon, poza tym zwiekszy mi się skok.
Przekładnia w 1100GS jest wolniejsza, co mi sie podoba.

Co do sugestii kolegi co mi wciska KTMa.
EX juz 5 rok próbuje, daruj sobie sesese
Nie chce moto z wysilonym silnikiem z zaworami na płytkach, gdzie zeby wyregulowac musze pół moto rozbierac i wałki rozrządu zrzucać, pilnowac pompy wody, uszczelek pod głowicą. Planując wyprawe na 30tys km co najmniej LC8 mi w ogóle nie pasi.

GSa zaleje byle olejem silnikowym, zawory robie w 5 minut, mam tone gratow zapasowych i znam tą konstrukcje na pamięć.

Ostatnio edytowane przez pawelsitek : 10.02.2016 o 10:34
pawelsitek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem