Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.12.2015, 22:09   #52
piono
 
piono's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 155
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
piono jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 22 godz 50 min 15 s
Domyślnie

Póki temat jeszcze nie został zamknięty pociągnę dalej tę niekończącą się opowieść.

Potrafię sprawdzać poziom oleju, zapoznałem się z tym tematem, wcześniej przywołanym i podobnymi tematami również.
Był podobny przypadek jak niżej opisany, ale nie było jednoznacznej odpowiedzi

Pytanie czy powinienem odciągnąć 100ml oleju jeżeli:

1. Wymiana z filtrem - wlane 2,6l wg miarki na opakowaniu oleju

2. Pomiar po przejechaniu 60 km, odczekanie 10min od zgaszenia,
bagnet nie wkręcony, pomiar siedząc na moto -czyli w pionie.
Poziom 5-7mm powyżej max, praktycznie do punktu gdzie bagnet kończy odcinek przypominający kształtem płaskownik

3. Pomiar na 2 dzień, zimny- na centralnej podstawce - powiedzmy, że równo max

Czy powyższy stan ma negatywny wpływ tylko na moje samopoczucie czy dla silnika będzie lepiej jak odciągnę te 100ml,
tak by na zimnym mieć połowę stanu?

(Olej syntetyk 10W40)



Żeby nie było tylko trucia to, z materiałów "naukowych", znalazłem jako uzupełnienie manuala to:
https://www.youtube.com/watch?v=fVDr9M1UReM

Ostatnio edytowane przez piono : 09.12.2015 o 22:11
piono jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem