Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.02.2014, 11:56   #7
vinc18


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gostyń Wlkp
Posty: 97
Motocykl: RD07
Przebieg: 63000
vinc18 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 20 godz 45 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mat7 Zobacz post
W czwórce?

Wystarczy zdemontować dolot airboxu, do tylnego cylindra jest w miarę dobry dostęp, ściągam dodatkowo jeszcze gumowy łącznik miedzy samym dolotem, a airboxem, łatwiejszy jest wtedy dostęp do okienka zaworu wydechowego.
Jeśli chodzi o przód to ssące bez problemu (jedynie odkręcam jedną linkę ssania od gaźnika, jest wtedy ciut wygodniej), do wydechowego trzeba odkręcić i odchylić prawą chłodnicę (tą z korkiem wlewowym). Oczywiście mówię o regulacji przez okienka inspekcyjne. Do dekielków od wydechu klucz 24, do ssących 8. Szczelinomierz i bez demontażu gaźników koniecznie klucz do reg. zaworów, jak na zdjęciu poniżej, jeśli ktoś będzie chciał operować np. kombinerkami to moim zdaniem już wtedy robi się problem i trzeba szarpnąć gaźniki, wtedy jest dostęp do wszystkiego od samej góry.



Jak chcesz jakieś zdjęcia to porobię, mam rozebraną bo w zeszłym tygodniu sprawdzałem luzy zaworowe
to ja nalegam na te foty)))
vinc18 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem