Witam! Przedstawię się tu :P Nazywam się Kamil mam prawie 18 lat i marzy mi się Afryka. Marzenia są jak najbardziej uzasadnione z wiadomych względów (Jak można nie szaleć za Afryczką ). Afryka oczarowała mnie wyglądem, uniwersalnością, wyglądem, lubię ten styl, kulturą pracy, łatwością naprawy i jeszcze dużo, dużo innych rzeczy mnie w niej oczarowało. Planuję niedługo zakup Królowej gdyż uzbierałem już na to pewne środki finansowe. Nie, nie będzie to mój pierwszy motocykl (jeździłem wcześniej na 250-tce i trochę na Virago 750 taty :P). Ale do rzeczy.
==============================
Nasz kochany rząd wprowadził niezwykle mądre (jak zwykle zresztą) prawo dotyczące młodych motocyklistów. Jak już powszechnie wiadomo owi muszą zaczynać od prawka kat A2 i mocy <35 kW. Afryka wychodzi (niestety) poza tę skalę. Początkowo myślałem, że pogrzebie to mój zapał, lecz doczytałem się w owym prawie o możliwościach ,,tuningu" Afryki. Mowa oczywiście o zwężeniu króćca dolotowego (Czy coś takiego). Obniży to moc Afryki do tej wymaganej w A2. Planuję zakup Afryki już stłumionej, lecz, gdyby nie udałoby mi się takowej zakupić to kupię normalną, niezmodyfikowaną. I tutaj pytania do Was, doświadczonych:
1) Mając w papierach <35 kW(np francuskie, niemieckie) spokojnie ją zarejestruję z tą samą mocą?
2) Jak wygląda w Polsce zduszenie Afryki tj.
a) Gdzie i co kupić?, mogę zrobić to sam (montaż)?, ile to kosztuje?
b) Jak wygląda później procedura rejestracji/homologacji takiej Afryczki?
Proszę o rzetelne i potwierdzone informacje. Jestem dumny ze swojej miłości do Afryki i chciałbym ją jak najlepiej spożytkować
=========================================
Dziękuję za uwagę! Przepraszam, że tak długo. Jeżeli napisałem w złym dziale, uprzejmie proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam Kamil B