Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.02.2013, 21:16   #202
mirkoslawski
 
mirkoslawski's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
mirkoslawski jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 12 godz 53 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał KubaPOZ Zobacz post
Tak 1mm to dużo czuć to w sporcie i jak ktoś w ogóle potrafi świadomie prowadzić maszynę i umie odczuć zmiany. Większość nie umie Tak samo 1mm czy 2mm wpuszczenia lag to sporo różnica. W motocyklu off road 1-2 mm SAGto dużo. Takie są fakty ciężko to wyjaśnić trzeba wsiąść i jechać odpowiednio prędko by zawias pracował Są amortyzatory które lepiej znoszą różnice sagu kiedyś słyszałem, że WP takie są PDS .
Są ludzie którzy mają OHLINSy pełen set i nigdy tego nikt im nie ustawi i im się wydaje, że jest ok tu ciężko coś na papierze pokazywać. Ustawienie maszyny ktoś tu pisał 1-2 kliki to dużo i nie powinno się więcej na raz zmieniać, zasada ta sama. SAG podaje producent i taki ma być. Zmian dokonuje się pod rodzaj nawierzchni / tor.

Pisze, że to duża ingerencja , a nie że 1mm jest niebezpieczny . Niebezpieczne jest grzebanie w starych amorach padakach i dorabanie na oko elementów kiwki

Jak nie czujesz to zmieniaj i o 3mm To nie jest tak że na polnej drodze poczujesz super różnicę Myślę, że wszystko zawiera się w wypowiedzi jeździło mi się nieźle mimo niesprawnego amorka z tyłu.. Kiedyś sie jeździło prawie bez amorów np sprężynki pod siedzeniem i też szło i cuda robili..

Thanks za wyczerpującą odpowiedź
mirkoslawski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem