Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.02.2013, 15:01   #22
Mirmil
 
Mirmil's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Mirmil jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
to ja swoje 2 słowa!!! absolutnei ko kupować AC10 dla cieższych motocykli, w sumie dla lżejszych to też jest badziew! ona jedynie wygląda fajnie. jest cholernie niestabilna w prowadzeniu, masz wrażenie że przód Ci bez pzrerwy ucieka, tak samo na szutrach czy asfalcie, jedyne w czym dobrze robi to błoto... ale w błocie nei da się cały czas latać. na twardym masakra!! poziom styku opony z podłożem to zaledwie 1 wysoka kostka.

jak kto jeszcze dowali bagażu do takiego trampka na AC10 to niech się.modli od razu.. DUNLOP robi wyczessane oponki, wszystkie są moim zdaniem fajne, dobre lub wyjątkowe. 952 jest super.

AC 10 nie badziew, ale dobra opona na lekkie moto i w teren, a nie na szutry i asfalty. To,ze sie zalozy opone bardziej terenowa, nie znaczy,ze motocykl bedzie sie lepiej prowadzil.
AC 10 bardzo fajnie sprawdza sie na ukrainskich karpatach, zwlaszcza podczas jazdy w koleinach lub przy jezdzie trawersami. na piasku tez fajnie robi, dobrze sie wgryza.
Przod 952 jeszcze lepsza od Ac10, mniej nastawiona na bloto,ale bardziej na kamienie(po asfalcie i kamieniach smiga ze az milo)
Za to tyl 952 nie na trawersy i nie na bloto,ale jak uniwersalna obleci i wolno sie zuzywa.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos
super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl
Mirmil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem