Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.01.2013, 22:23   #33
Gawień
 
Gawień's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Gawień jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
Domyślnie

Tak oczywiście że wolałbym się podszkolić i pewnie w końcu zapiszę się na jazdy doszkalające do dobrej szkoły bo zawsze można się dużo więcej nauczyć. Płacę i tak ileś tam procent więcej za ubezpieczenie ze względu na wiek itp.Bo to że mam zniżki współwłaściciela nie wpływa na to że mam zwyżki za młody wiek , młode prawko , i w ogóle po kolei wszystko Chyba łącznie koło 80-90% zwyżki . Na mojego Civica który jest wart około 6000zł bez współwłaściciela musiałbym zapłacić koło 2000 zł . Ja wiem że mają na to wpływ statystyki i nie bierze się to z nikąd ale też drożej już chyba też być nie może bo kogo na to będzie stać ...
Owszem zmiany by się przydały ale zobacz ile trzeba by było zmienić Raczej zrobić od nowa chyba byłoby prościej . Przy obecnym systemie np. mimo że mam prawo jazdy na motocykle od prawie 6 lat (a mam 21) to i tak każdy system liczy tylko od 18 i ciągle jestem "młody gniewny niebezpieczny" przy wyliczaniu składki. Mimo że miałem A1 przez 3 lata , i tak musiałem od nowa wszystko zdawać na A łącznie z płaceniem za kursy. To kolejna bzdura , ile razy można płacić za kurs. Rozumiem ze teraz mając A1 i 18 lat trzeba będzie płacić za kursy na A2 , a później znowu na A? To chyba nie tak powinno działać :/ Ja jestem oczywiście jak najbardziej za tym żeby robić ograniczenia , bo po sobie widzę ile dało mi to przeskakiwanie , z małego motoroweru , na większy motorower w końcu na A1 i teraz A . Z tym że ten system jest chyba kompletnie póki co nie przemyślany :/ Albo przemyślany tak żeby każdy odpowiednio zarobił ...
Gawień jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem