Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22.01.2013, 13:27   #128
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 11 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Nie wymyślaj. Każdy zespół miał równe szanse. Już jak wprowadzili przepis o restrykcjach dot wlotów powietrza "zwężce" mówiono że KTM straci dominację. KTM miał z dużych motocykli LC8 oraz LC4 zdolene do wygrywania. Wprowadzając ograniczenia pojemności było to na rękę skośnym , bo każdy z nich miał w ofercie motocykl hard enduro w segmencie 450. O obecnych sukcesach KTm-a decyduje polityka firmy "pro- rajdowa" dobrze zbudowany zespól i zaplecze techniczne.
Ja nie wymyślam , takie jest życie i podobna sytuacja była w rajdach i znów się powtarza.
KTM w tej chwili ma wszystko super: moto , kierowników , logistykę i zapleczę. A co do moto to sami wiemy , że te motocykle buduje się specjalnie na Dakar, a KTM jest narazie najlepszy.
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem