Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.01.2013, 08:25   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,763
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 19 godz 25 min 15 s
Domyślnie

Miałem TA650 i AT. W sumie moto jeszcze bardziej bezproblemowe niż AT.

Co do wałka to tak jak napisane - ani w AT ani w TA650 to nie jest problem bo jak dbasz to masz. Wałek jak było dbane to wytrzyma ogromny przebieg. Wskaźnik paliwa działa w dziwny sposób ale jakieś tam pojęcie daje o sytuacji

Problemów z pompą, reglerem nie ma, a jak już to incydentalne przypadki.
Bolączką 650 jest spore spalanie - okolice 6L/100. Maks jaki osiągnąłem to 7,5L, minimum 5,8L.

To co mi się też w trampku 650 nie podobało to trudniejszy dostęp do filtra powietrza (pod bakiem). Poza tym zawieszenie jest nieco bardziej szosowo zestrojone ale może to i dobrze bo trampek nie udaje super-enduro. Co nie zmienia faktu że na TKC sprawuje sie świetnie.

Generalnie jest to świetny, równie niezajebliwy sprzęt co AT.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem