Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22.07.2012, 22:08   #6
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Z Osiemsetki na Afryke? Pewnie bym sie nie przesiadl. Z Osiemsetki na 990adv oszem, ja, Tobie zas polecil bym sie kajtnac 990, bo to nie jest tak lagodny i charmonijny motocykl jak Gs800. Z kolei 1150 gs swietny sprzet, ale o terenach slabiej utwardzonych zapomnij, to tak po krotce. Mialem wszystkie z wymienionych motocykli. Najchetniej kazdego z nich chcial bym miec w garazu. Jest jeszcze takie cus jak Tri-umph bardziej hardkorowo Hp2. Zdrowka.
też podpisuję się.pod tym. można by rozważać starawą.japonię, jeżeli planujesz wschodnie, dalekie eksploracje, ale i tak miałbym dylemat czy warto.

z Awaryjnością.800 nie jest wcale tak źle, Myślę.że u Ciebie to raczej był błąd produkcyjny jakiś. DL to fajny motocykl, ale pod warunkiem że zostajesz na czarnym. o LC8 pomyśl jeżeli ciągnie Cię w off.
według mnie 800 to udana konstrukcja, ale zupełnie bez zawieszenia, słabymi kołami i delikatnymi plastikami. po za tym jest git, w szczególności spalanie!

jeżeli nie ciągnie Cie w teren to weź dużego GS-a, może być 1150 lub nawet 1200. ale nie ADV bo to bez sensu.
moim zdaniem jeżeli zmienisz 800 na afrykę.będziesz zawiedziony, to jest inna epoka motocykli.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem