Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.03.2012, 00:36   #41
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Zakładając najmniejszy błąd pomiaru wszystkich 4 decydujących czynników wpływających na długość drogi hamowania (prędkość początkowa, czas opóźnienia zadziałania układu hamulcowego, czas narastania siły w układzie hamulcowym, współczynnik przyczepności przylgowej - zakłada się, że pojazdy mają sprawny ABS) przy prędkościach 50km/h i 60km/h otrzymujemy odpowiednio 15,4m oraz 21,5m. Zakładając największy błąd pomiaru otrzymamy 28,1m oraz 37,6m. Wykresy pewnie odnoszą się do drogi zatrzymania, w której dolicza się czas reakcji kierowcy a ten waha się od 0,5 do ponad 1 sekundy (nie pamiętam ile podaje stosowna norma). Reasumując - całkiem możliwe .

Oczywiście czas reakcji sobie zaniżamy bo jeździmy z dwoma palcami na hamulcu i każdy z nas to doskonały kierowca .

PS: to prędkość jest czynnikiem, którego jednostkowa zmiana wartości najistotniej wpływa na zmianę wartości drogi hamowania. Kurwa, ale zdanie ułożyłem. Jestem w stanie udowodnić to Metodą Wartości Skrajnych oraz Metodą Różniczki Zupełnej. Nie umiem Metodą Gaussa, Monte Carlo ani z wykorzystaniem procesów stochastycznych .
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!


Ostatnio edytowane przez wieczny : 10.03.2012 o 00:40
wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem