Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.01.2012, 08:37   #44
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 667
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 14 godz 1 min 57 s
Domyślnie

Wasilu - cierpisz na bezsenność?

Cwajtakty są może prostsze silnikowo, ale po ich zrobieniu i kilku jazdach może grozić drobne rozczarowanie - a że słaby, a że mały power, a że to taki "mniej poważny motocykl". Oczywiście nie generalizując, bo wielu weteraniarzy fiksuje się na konkretne motocykle, i czy to 4- czy 2-suw nie ma znaczenia, poza tym to kawał historii i równie wdzięczne sprzęty. Niemniej i mocowo i gabarytowo są zazwyczaj skromniejsze niz 4-suwy. Przy renowacji dwusuwa pracy jest tyle samo ile przy czterosuwie, jedynie mechanika silnikowa jest trochę zredukowana.

Przy wyborze moto do renowacji, bez konkretnego fixa i szczególnie jako pierwszego weterana, nie polecam motocykli z dużą ilością oblachowania i chromów (np. Jawy 250 czy 350 z przełomu lat 50/60). Praca przy takiej nadwoziówce może zniechęcić, jeśli nie ma się dobrego zaplecza lub doświadczenia w blacharce czy lakierze. No chyba że dawca jest w bardzo dobrym stanie
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem