Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.11.2011, 23:10   #15
erwinw


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
erwinw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał TyMoN Zobacz post
tam gdzie ja na merzlerach tourance bezradnie sie slizgalem
Nie mam pojęcia żadnego o oponach, bo brak doświadczenia. Kupiłem Teresę na tourance'ach i sezon przejeździłem na tych oponach. Po zmianie na TKC stwierdziłem, że był to rok zmarnowany... TKC nawet na asfalcie lepiej trzymaja niż tourance (moje subiektywne odczucie), także mokrym. Jazda wyfrezowanym do remontu asfaltem na metzelerach to koszmar i walka, nawet Tico mnie wyprzedzały, myślałem że na kostkach bedzie gorzej jeszcze- TKC jedzie po frezie jak po gładkim asfalcie! O terenie nawet nie wspomnę przez grzecznośc...


Coby nie całkiem off był: kolega który ze mną jeździ, na lc8 ma założoną tylną oponę firmy mefo , odpowiednik haidenau k60. Po kilku tyś km pojawiły mu się delikatne pęknięcia. Nie mają wpływu na prowadzenie czy trwałośc opony, nie powiększają się także. Po prostu między kostkami na całej oponie ma małe popękania, niezbyt głębokie raczej. Oprócz tego nic z gumą się nie dzieje złego. Ponoc długowieczna mimo użytkowania na lc8 i sprawdza się w jeździe 50/50 (wiadomo, w błoto czy mokrą trawę każdy dual polegnie).

Taka ma, mefo exproler http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...O_-QG6LW2z1ntD
erwinw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem