Jesteś pewny ze ten drugi akumulator jest OK. Jest to klasyczny objaw słabego akumulatora albo niestykających dobrze kabli od aku tylko ze zwykle przekaźnik wtedy cyka kilka razy a nie tylko raz. Najlepiej weź miernik i zmierz napięcie na akumulatorze. Sprawdź do ilu volt spada napięcie w momencie naciśnięcia startera. Jeżeli spada dużo poniżej 10V to masz problem z aku. Jeżeli jest powyżej 10 to musisz szukać dalej. Jeżeli chcesz sprawdzić rozrusznik to najprościej wziąć kabel rozruchowy albo inny byle by jak najgrubszy, możne być kawal druta. Jeden koniec do + od akumulatora drugi to tej śrubki na rozruszniku co do niej dochodzi gruby kabel. Oczywiście masa akumulatora musi być podłączona do motocykla i uważaj żebyś plusem nie dotknął gdzieś do metalowych części silnika i motocykla w trakcie próbowania bo zrobisz zwarcie. Trzeba do nakrętki przykręcającej kabel a nie do obudowy rozrusznika. Jak zakręci to pewnie przekaźnik od rozrusznika albo któryś kabel na linii aku - przekaźnik - rozrusznik bo jak cyka to raczej sygnał z przycisku dostaje.
|