Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.08.2010, 15:47   #49
AdaM72
 
AdaM72's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: gdzie?
Posty: 131
Motocykl: ?? tak, to niewykluczone ale dokładnie to nie pamiętam
Przebieg: tak
Galeria: Zdjęcia
AdaM72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 5 godz 52 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
to jest sprzegnięte z ciśnieniem - które podajesz faktycznie podczas kalibracji. Niech dowodem bedzie fakt ze w samolocie nie był wstanie podać prawidłowej wysokości lotu. Za to predkość jak najbardziej.
Podos, ja widzę, że Ty też nie rozumiesz jak w samolotach gadają, żeby wszystkie urządzenia elektroniczne (zwłaszcza te nadawczo odbiorcze) wyłączyć. Ja to tych komunikatów nie rozumiem bo oni w obcym języku to gadają. Ale na jeepies to się bojam w samoliocie zerkać, bo on tam w polu 'speed' straszeczne jakieś liczby wyświetla. A co do pomiaru wysokości, to tak jak prawi Podos, jest tam manometr, który kalibruje się najsamprzód wg namiaru GPS a potem to on już sam działa. Raz gorzej, raz lepiej ale działa. Wskaźnik wysokości wg namiaru GPS też jest (wywołuje się go na ekranie podglądu natężenia sygnału sputników), ale na bieżąco rejestrowane są tylko wskazania czujnika manometrycznego w funkcji czasu. I niestety w żadnej wersji oprogramowania do sześćdziesiątki nie ma możliwości wyboru metody namiaru wysokości. Ale w sumie jakie to ma znaczenie? Jak ktoś ma lęk wysokości to i bez gipiesa się wystraszy.
__________________
#8 W podpisach nie warto pisać byle czego. Tylko same mądrości.
#5 A jak się komu nudzi to niech sobie coś w Świątyni poczyta.

Ostatnio edytowane przez AdaM72 : 26.08.2010 o 16:06
AdaM72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem