Cytat:
Napisał Lepi
Co ty koleś opowiadasz, jaka pulsacja. W 2T przy 12 tys obrotów (a może być więcej) i co drugim cyklu pracy? No i kto rusza na trawie crossem bez zerwania przyczepności
Jeden garnek bo jest najlżejszy i najwęższy. Kultura pracy nie ma tu żadnego znaczenia więc 1 jest ok ![Smile](images/smilies/smile.gif)
|
Widzę ,że masz pojęcie o silnikach spalinowych, więc proszę wytłumacz mi po co zaczęto stosować w dwusuwach zawory w układzie wydechowym , skoro przy " 12 tyś " i tak są otwarte i nie działają.
Ponadto silniki dwusuwowe wielocylindrowe mają dużo lepszy stosunek mocy do masy niż single. ( Patrz wyścigi GP ). Więc to co piszesz nie ma sensu.
Wracając do pulsacji w napędzie to strasznie uprościłem swoją wypowiedź, ale dziękuję, że niektórzy zrozumieli.