Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.08.2010, 21:59   #10
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Co ty koleś opowiadasz, jaka pulsacja. W 2T przy 12 tys obrotów (a może być więcej) i co drugim cyklu pracy? No i kto rusza na trawie crossem bez zerwania przyczepności

Jeden garnek bo jest najlżejszy i najwęższy. Kultura pracy nie ma tu żadnego znaczenia więc 1 jest ok
Widzę ,że masz pojęcie o silnikach spalinowych, więc proszę wytłumacz mi po co zaczęto stosować w dwusuwach zawory w układzie wydechowym , skoro przy " 12 tyś " i tak są otwarte i nie działają.

Ponadto silniki dwusuwowe wielocylindrowe mają dużo lepszy stosunek mocy do masy niż single. ( Patrz wyścigi GP ). Więc to co piszesz nie ma sensu.

Wracając do pulsacji w napędzie to strasznie uprościłem swoją wypowiedź, ale dziękuję, że niektórzy zrozumieli.
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem