Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 50 z 1027
Wyszukiwanie trwało 0.03 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: ArtiZet
Forum: Relacje z podróży 09.08.2018, 16:34
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 656
Zamieszczone przez ArtiZet
Brawo Wy :-) P.S. czemu foty na Fotosiku są...

Brawo Wy :-)

P.S. czemu foty na Fotosiku są tak mocno skompresowane ?
Forum: Inne tematy 09.08.2018, 01:18
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 936
Zamieszczone przez ArtiZet
No jasne że coś w tym stylu co nie zmień faktu,...

No jasne że coś w tym stylu co nie zmień faktu, że nie są to ulepy (2szt. Które jeden lubelak dla mnie lookal były ok).
Ceny ma nieco wyższe niż średnia portali...
Forum: Inne tematy 08.08.2018, 22:54
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 936
Zamieszczone przez ArtiZet
To ja tylko dodam, że moto od p.Beaty swego czasu...

To ja tylko dodam, że moto od p.Beaty swego czasu śledziłem dość intensywnie i racze nie sa to trupy...była dość długo u niej jedyna w swoim rodzaju Afra RD07 w kolorze PINK poruszana kilka razy na...
Forum: Hyde Park 08.08.2018, 21:44
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 892
Zamieszczone przez ArtiZet
Odwiedziłem kolejny zakład robiący w kwasowce. ...

Odwiedziłem kolejny zakład robiący w kwasowce.
Oczywiście mnie olali w kwestii gwintowania...teraz idą na urlop..później się Pan dowiaduj...terminy na listopad.
Ale doradzil mi nity z kwasowki...
Forum: Hyde Park 07.08.2018, 23:17
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 892
Zamieszczone przez ArtiZet
Metaloplasyka

Hej, potrzebuje wywiercić i nagwintować kilkanaście otworów w stali nierdzewnej- Fi8mm i Fi5mm w materiale takim jak stosuje się na balustrady balkonowe wiec grubość niewielka- pewnie z 1,5-2mm; nie...
Forum: Hyde Park 06.08.2018, 23:02
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 660
Zamieszczone przez ArtiZet
Ja mam Orangutana praktycznie za free i no limit...

Ja mam Orangutana praktycznie za free i no limit a stacje w zasięgu wzroku; nie chcą mi zrobić VDSLa bo podwieszenie kabla od szafy wyszli za drogo- Sasiedzi mają ale brakuje wolnych par...no o...
Forum: Hyde Park 06.08.2018, 22:10
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 660
Zamieszczone przez ArtiZet
Piotrektt, wiem dobrze czego chce i to dostanę...

Piotrektt, wiem dobrze czego chce i to dostanę ;-)
Oczywiście że są routery Wifi które potrafią obsłużyć i modem USB i sieć LAN/WAN jako źródło sygnału i mają własne zasilanie więc nie ma potrzeby...
Forum: Hyde Park 05.08.2018, 12:34
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 660
Zamieszczone przez ArtiZet
Sygnał jest idealny 300m do stacji i w osi...

Sygnał jest idealny 300m do stacji i w osi sektora.
Chodzi mi sam router a nie kombajn bo mam już dongla USB (modem)
Forum: Hyde Park 05.08.2018, 11:25
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 660
Zamieszczone przez ArtiZet
Jaki router Wifi do LTE

Jak w temacie. Mam modem USB Huawei 3372.
Chce rozeslac sygnał po Wifi.
Jaki sprawdzony router wybrać aby obsługiwał LTE Orange.
Wiem że D-Linki są polecane ale podobno nie wszystkie obsługują LTE.
Forum: Inne tematy 01.08.2018, 11:37
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 735
Zamieszczone przez ArtiZet
W 3ce 4mm

W 3ce 4mm
Forum: Wszystko dla Afryki 29.07.2018, 23:02
Odpowiedzi: 85
Odwiedzin: 21,058
Zamieszczone przez ArtiZet
Kilka pięter wyżej w tabelce 42221 i 42220

Kilka pięter wyżej w tabelce 42221 i 42220
Forum: Wszystko dla Afryki 29.07.2018, 22:35
Odpowiedzi: 85
Odwiedzin: 21,058
Zamieszczone przez ArtiZet
A co niby tylny klosz szklany jest ??

A co niby tylny klosz szklany jest ??
Forum: Wszystko dla Afryki 29.07.2018, 21:33
Odpowiedzi: 85
Odwiedzin: 21,058
Zamieszczone przez ArtiZet
Kupuj i przerabiaj; chętnie podpatrze, bo w...

Kupuj i przerabiaj; chętnie podpatrze, bo w kolejce u mnie czekaja 2 komplety na przerobke tylko czasu brak; jestem ciekaw jak to wyjdzie z tym reflektorem co tu podajesz, bo polecany był Wesem o...
Forum: Układ elektryczny i zapłonowy 28.07.2018, 22:42
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 2,257
Zamieszczone przez ArtiZet
Które pasują do 3ki ??

Które pasują do 3ki ??
Forum: Inne tematy 26.07.2018, 17:57
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
Ravi dzieki, temat ma mały priorytet; mam juz 3kę...

Ravi dzieki, temat ma mały priorytet; mam juz 3kę :)
Forum: Inne tematy 26.07.2018, 08:00
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
OK, olewam

OK, olewam
Forum: Inne tematy 25.07.2018, 15:02
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
209zł ?? To chyba nie chce wiedzieć... Poza...

209zł ??
To chyba nie chce wiedzieć...
Poza tym trzeba tam podac swoje dane...a ja nie chce widnieć gdziekolwiek jako osoba która sprawdzała pojazd gdyby przypadkiem jego właściciel nie rozstał się...
Forum: Inne tematy 25.07.2018, 14:04
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
OK, nr rej. jaki miała rama moto jest nieznany :D

OK, nr rej. jaki miała rama moto jest nieznany :D
Forum: Inne tematy 25.07.2018, 13:24
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
Nie ma tablic rej. jest tylko VIN

Nie ma tablic rej. jest tylko VIN
Forum: Inne tematy 25.07.2018, 09:15
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 677
Zamieszczone przez ArtiZet
Jak sprawdzić status motocykla/ramy Szwajcaria

Temat nietypowy- czy jest jakaś metoda na sprawdzenie w Swiss po VIN jaki status ma dany nr ramy ??

Sprawa z grubsza wyglada tak: jest rama do moto, nie ma dokumentów, nie wiadomo co sie z nimi...
Forum: Inne tematy 25.07.2018, 08:37
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 735
Zamieszczone przez ArtiZet
45zł to zgroza ?? A ile kosztuje wyrobienie...

45zł to zgroza ??
A ile kosztuje wyrobienie nowej tablicy rejestracyjnej jak się zgubi ??
Forum: Hyde Park 23.07.2018, 09:03
Odpowiedzi: 323
Odwiedzin: 28,787
Zamieszczone przez ArtiZet
Na pewno kręcony ;)

Na pewno kręcony ;)
Forum: Silnik, sprzęgło, skrzynia 23.07.2018, 00:18
Odpowiedzi: 50
Odwiedzin: 3,790
Zamieszczone przez ArtiZet
Poka no która Ty perełkę zakupił

Poka no która Ty perełkę zakupił
Forum: Hyde Park 20.07.2018, 16:34
Odpowiedzi: 323
Odwiedzin: 28,787
Zamieszczone przez ArtiZet
Kurde, troche się boję, że w czasie swej...

Kurde, troche się boję, że w czasie swej nieobecnosci znalazł żonę...I teraz będzie zakładał więcej wątkow z serii co stosowac gdy swędzi i piecze ;)

Consigliero zdrowia !

P.S. foty fajne i...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 18.07.2018, 20:19
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 6,804
Zamieszczone przez ArtiZet
No to z pewną nieśmiałością :) 1. ArtiZet

No to z pewną nieśmiałością :)
1. ArtiZet
Forum: Inne tematy 17.07.2018, 23:56
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 939
Zamieszczone przez ArtiZet
Zestaw jakichś chinczykow np. Topex za 15zl....

Zestaw jakichś chinczykow np. Topex za 15zl. Kupisz w każdej Castoramie itp.
P.S. to jest po to żeby inne cymbały tego nie odkręcały ;-)
Forum: Pomagamy - za free 17.07.2018, 14:44
Odpowiedzi: 491
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 126,493
Zamieszczone przez ArtiZet
aktualne, MMS-em wysyłam Ci fotki; jak cos to...

aktualne, MMS-em wysyłam Ci fotki;
jak cos to lepsze na Hangout albo maila daj
Forum: Szpej turystyczny - Produkty i Porady 17.07.2018, 13:17
Odpowiedzi: 47
Odwiedzin: 3,346
Zamieszczone przez ArtiZet
Czyli jaki ??

Czyli jaki ??
Forum: Szpej turystyczny - Produkty i Porady 17.07.2018, 12:57
Odpowiedzi: 47
Odwiedzin: 3,346
Zamieszczone przez ArtiZet
Smartfon ;-)

Smartfon ;-)
Forum: Inne tematy 17.07.2018, 09:30
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 355
Zamieszczone przez ArtiZet
250 super cena; ostatnio chciałem zamowic w CAT...

250 super cena;
ostatnio chciałem zamowic w CAT to dostalem taka ofertę:
"Skuter, motocykl - do długości 230 cm i szerokości do 85 cm- 475zł
Motocykl - nie dłuższy niż 255 cm i nie szerszy niż 115...
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 16.07.2018, 20:28
Odpowiedzi: 91
Odwiedzin: 6,649
Zamieszczone przez ArtiZet
Jesli pytasz o mojego Boscha to tak- to jest...

Jesli pytasz o mojego Boscha to tak- to jest strefa Combi Zone czyli łaczenie 2 pól w 1
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 16.07.2018, 14:19
Odpowiedzi: 91
Odwiedzin: 6,649
Zamieszczone przez ArtiZet
Pierwsze słysze o takiej firmie wiec siegam do...

Pierwsze słysze o takiej firmie wiec siegam do wujka google i pierwsze forum mówi:
"Takiej firmy nie ma - to produkty wykonane dla polskiego dystrybutora, produkowane w Chinach, Włoszech i pewnie...
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 16.07.2018, 14:05
Odpowiedzi: 91
Odwiedzin: 6,649
Zamieszczone przez ArtiZet
Emek w Boschu cena tej opcji z rozpoznawaniem...

Emek w Boschu cena tej opcji z rozpoznawaniem naczynia ta tak x2 tego co podałem
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 16.07.2018, 13:38
Odpowiedzi: 91
Odwiedzin: 6,649
Zamieszczone przez ArtiZet
ja taką kupiłem- ok. 1700zł ...

ja taką kupiłem- ok. 1700zł
https://www.bosch-home.pl/lista-produktow/gotowanie-i-pieczenie/plyty-grzewcze/plyty-indukcyjne/PVS631FB1E?breadcrumb=inductionhobs
na razie za wiele nie powiem bo...
Forum: Forumowy Mechanik 15.07.2018, 21:46
Odpowiedzi: 849
Odwiedzin: 219,220
Zamieszczone przez ArtiZet
Daj maila na priv to Ci wyśle

Daj maila na priv to Ci wyśle
Forum: Pomagamy - za free 15.07.2018, 21:39
Odpowiedzi: 491
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 126,493
Zamieszczone przez ArtiZet
Płytę pod silnik do Trampka 650. Ori plastikowa. ...

Płytę pod silnik do Trampka 650. Ori plastikowa.
Stan taki sobie- wyblakla, otarcia, poza tym OK, nie popekana.
Za koszty wysyłki paczkomatem.
Forum: CRF 1000 L 15.07.2018, 15:04
Odpowiedzi: 120
Odwiedzin: 9,359
Zamieszczone przez ArtiZet
Czemu ona ma czarna przednia felge a tylna złotą ?

Czemu ona ma czarna przednia felge a tylna złotą ?
Forum: Hamulce, kola, opony 12.07.2018, 22:56
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 1,357
Zamieszczone przez ArtiZet
Zapytaj tutaj- centrowałem u gościa koło jakiś...

Zapytaj tutaj- centrowałem u gościa koło jakiś czas temu
ul. Szeroka 47
502828304
Forum: Szpej turystyczny - Produkty i Porady 12.07.2018, 16:11
Odpowiedzi: 45
Odwiedzin: 2,833
Zamieszczone przez ArtiZet
Soligor

Soligor
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 11.07.2018, 18:21
Odpowiedzi: 278
Odwiedzin: 30,293
Zamieszczone przez ArtiZet
Ograniczeniem u mnie jest grubość warstwy- nie...

Ograniczeniem u mnie jest grubość warstwy- nie moge mieć wiecej jak 1,5-2cm. (sa juz ryny i obróbki blacharskie powyżej)
Nie wiem jak grubo się daje ten beton;
poza tym mam tego tylko 4m2- firmy...
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 11.07.2018, 18:11
Odpowiedzi: 278
Odwiedzin: 30,293
Zamieszczone przez ArtiZet
To co polecasz ?

To co polecasz ?
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 11.07.2018, 18:03
Odpowiedzi: 278
Odwiedzin: 30,293
Zamieszczone przez ArtiZet
Chodzi o balkon, który jest na stropie nad...

Chodzi o balkon, który jest na stropie nad parterem...pod spodem jest cześć mieszkalna
Forum: Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu 11.07.2018, 17:25
Odpowiedzi: 278
Odwiedzin: 30,293
Zamieszczone przez ArtiZet
Czym zaizolować taras/balkon pod płytkami ? Są...

Czym zaizolować taras/balkon pod płytkami ?
Są oczywiście rózne folie w płynie głównie 2-składnikowe.

Chodzi mi o polecenie jakiegoś konkretnego i sprawdzonego produktu od czego nie będa odłaziły...
Forum: Hyde Park 11.07.2018, 14:36
Odpowiedzi: 323
Odwiedzin: 28,787
Zamieszczone przez ArtiZet
Znalazłem tę opcje- co daje jej zastosowanie ??

Znalazłem tę opcje- co daje jej zastosowanie ??
Forum: Hyde Park 11.07.2018, 13:15
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 575
Zamieszczone przez ArtiZet
Temat ogarnięty, bardzo dziękuję matjas...

Temat ogarnięty, bardzo dziękuję matjas :Thumbs_Up:
Forum: Motocykl Forumowicza 09.07.2018, 12:59
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 2,879
Zamieszczone przez ArtiZet
No to pochwal się co robiłes z plastikami i...

No to pochwal się co robiłes z plastikami i bakiem oraz jak przywróciłeś blask szybie :)
Forum: Inne 08.07.2018, 16:24
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 1,959
Zamieszczone przez ArtiZet
Mam z Decathlona jakaś ichnia marka "Keczula" czy...

Mam z Decathlona jakaś ichnia marka "Keczula" czy coś- ma z 10-12 lat co najmniej i nadal działa (fakt, że nie exploatowana zbyt intensywnie).

P.S, o niebo lepszy komfort niż karimata a i...
Forum: Hyde Park 08.07.2018, 12:19
Odpowiedzi: 28
Odwiedzin: 4,702
Zamieszczone przez ArtiZet
Nie mylę Cię, trudno pomylić Cie z kimkolwiek...

Nie mylę Cię, trudno pomylić Cie z kimkolwiek innym.
Moze Fejsika sie nie ma ale zachecało sie innych do promowania tam swej osoby, żeby kaskę na swe zachcianki zebrać, co ?? I wtedy był cacy a...
Forum: Hyde Park 07.07.2018, 09:24
Odpowiedzi: 28
Odwiedzin: 4,702
Zamieszczone przez ArtiZet
Nie wiem jaki masz problem z głową ale że masz to...

Nie wiem jaki masz problem z głową ale że masz to pewne - udaj się czym prędzej do specjalisty, może nie jest jeszcze za późno...
Jeździsz nowoczesnym motocyklem, używasz komputera, na Fejsbuku...
Forum: Hyde Park 04.07.2018, 09:08
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 575
Zamieszczone przez ArtiZet
Handluje ktoś sprzętem Milwaukee ??

Potrzebuje kupić jedna część
Pokaż wyniki 1 do 50 z 1027

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.