Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 50 z 308
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Kamyk
Forum: GPS 21.09.2018, 09:47
Odpowiedzi: 29
Odwiedzin: 2,795
Zamieszczone przez Kamyk
Polecam poszukac w Germani ;) Czasami 64s...

Polecam poszukac w Germani ;) Czasami 64s trafiaja sie w okolicach 100-130Eur na Ebay.de. Trzeba polować ale są.

Kamyk
Forum: Wszystko dla Afryki 18.09.2018, 09:28
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 419
Zamieszczone przez Kamyk
O to to to też.jest dobre! Dzięki! Sprawdzę....

O to to to też.jest dobre!

Dzięki! Sprawdzę.

Kamyk
Forum: Wszystko dla Afryki 17.09.2018, 12:08
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 419
Zamieszczone przez Kamyk
O może to to :) Dzięki za rade - sprawdzę. ...

O może to to :) Dzięki za rade - sprawdzę.

Kamyk
Forum: Wszystko dla Afryki 17.09.2018, 09:43
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 419
Zamieszczone przez Kamyk
Przetwornica USB 3A a ładowanie telefonu

Hej,

Za namowa LordaProdisza zakupiłem przetwornicę-

https://sklep.avt.pl/przetwornica-stepdown-usb-5v-3a-z-12v-24v-oskj.html

Używam na telefonie Samsunga Galaxy S5 - jest wodo itp....
Forum: BIAŁA - Stałe Spotkanie Sympatyków FAT 10.09.2018, 09:32
Odpowiedzi: 506
Odwiedzin: 38,529
Zamieszczone przez Kamyk
Niestety nie dałem rady zajechać :( No ale mam...

Niestety nie dałem rady zajechać :( No ale mam nadzieje, że następnym razem. Macie jakieś zdjęcia? ;)

Pozdrawiam,
Kamyk
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 27.08.2018, 14:35
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 1,248
Zamieszczone przez Kamyk
Sherco 250 2t

Sherco 250 2t
Forum: NAT - Wyposażenie / Gadżety 06.08.2018, 11:16
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 2,927
Zamieszczone przez Kamyk
Miałem kiedyś koraliki w Albani i za każdym razem...

Miałem kiedyś koraliki w Albani i za każdym razem jak zdejmowałem spodnie to miałem wzorki na dupie :)

Ile chcesz za nia i jaka to jest?

Kamyk
Forum: Relacje z podróży 27.07.2018, 10:12
Odpowiedzi: 26
Odwiedzin: 3,817
Zamieszczone przez Kamyk
Obserwuje i czekam na więcej :) Ciekawe jak...

Obserwuje i czekam na więcej :) Ciekawe jak Lublin się sprawi?

Kamyk
Forum: Hyde Park 25.07.2018, 10:29
Odpowiedzi: 323
Odwiedzin: 29,701
Zamieszczone przez Kamyk
Matko bosko! 28 stron ... ludzie idźcie polatać...

Matko bosko! 28 stron ... ludzie idźcie polatać na moto bo chyba za dużo czasu macie.

Kamyk
Forum: Motocykl Forumowicza 03.07.2018, 23:53
Odpowiedzi: 27
Odwiedzin: 3,997
Zamieszczone przez Kamyk
Oslony na szprychy. Nie mają innej funkcji po za...

Oslony na szprychy. Nie mają innej funkcji po za estetyczną.

https://tinyurl.com/yc8jystz

Pozdrawiam,
Kamyk
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 28.06.2018, 09:31
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 6,077
Zamieszczone przez Kamyk
A jak mozna uzyskac rabat u nich? Powolac sie na...

A jak mozna uzyskac rabat u nich? Powolac sie na kogos? Czy kod promocyjny macie?

Kamyk
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 27.06.2018, 20:21
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 6,077
Zamieszczone przez Kamyk
A macie jakis pomysl na moskitieter dodatkowa do...

A macie jakis pomysl na moskitieter dodatkowa do hamaku, ktory juz mam?

Znalazlem takie 3 opcje:
-...
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 26.06.2018, 12:30
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 6,077
Zamieszczone przez Kamyk
Używam hamak z Dechatlonu -...

Używam hamak z Dechatlonu - https://www.decathlon.pl/hamak-turystyczny-id_8330394.html

Nie spałem w nim jeszcze w nocy ;) Jedynie kilka razy w dzień i zastanawiam się czym on odbiega od hamaków za...
Forum: GPS 23.05.2018, 10:41
Odpowiedzi: 29
Odwiedzin: 2,795
Zamieszczone przez Kamyk
Idealny temat dla mnie. Czyli kupuje s :) Ale nie...

Idealny temat dla mnie. Czyli kupuje s :) Ale nie wiem czy 62 czy 64.

Kamyk
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 22.05.2018, 20:22
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
https://images81.fotosik.pl/1077/def9aeb40e926048m...

https://images81.fotosik.pl/1077/def9aeb40e926048med.jpg

- Galeria IZI Meeting 2018 -
Minął tydzień od zakończenia IZI Meeting 2018, pożegnań i wyjazdów z Zamku. Większość z nas wróciła do domów...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 19.05.2018, 22:06
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Ludzie! Jesli macie jakies fotki albo filmiki to...

Ludzie! Jesli macie jakies fotki albo filmiki to byl bym bardzo wdzieczny za info! Chce sklecic promocyjny filmik i chcialbym dodac cos z trasy, bo ja bylem caly czas na zamku ;)

Z gory dziekuje!...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 18.05.2018, 17:55
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Jam to był ;) Co do zdjec Kuba - bedzie post...

Jam to był ;)

Co do zdjec Kuba - bedzie post zeby ludziska wrzucali :) Ale jesli cos macie to dawajcie tutaj linki/zasoby itp. I bedziemy pakowac w jedno miejsce.

Filmiki z kamerek tyz :) Bo...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 17.05.2018, 09:46
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
https://images82.fotosik.pl/1073/c735b4ef8a412165m...

https://images82.fotosik.pl/1073/c735b4ef8a412165med.jpg

Drodzy Uczestnicy!

Ósma edycja IZI Meeting za nami.

Dziękujemy za liczne przybycie, razem spędzony czas, tańce, rozmowy do białego...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 09.05.2018, 09:40
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Bedzie! Szykują się grubo na forum LC4 i LC8 ;) Z...

Bedzie! Szykują się grubo na forum LC4 i LC8 ;) Z tego co widziałęm. Bedzie trasa z Roadbookiem i trasa Szutrowa. Ale największa popularność ma Roadbook bo beda niespodzianki ;)

Kamyk
Forum: Ciuch Afrykańczyka 07.05.2018, 16:24
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 4,156
Zamieszczone przez Kamyk
Hahaha! :haha2: Dokladnie. A co na polnoc i...

Hahaha! :haha2:

Dokladnie. A co na polnoc i poludnie?

Kamyk
Forum: Motocykl Forumowicza 06.05.2018, 20:17
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,724
Zamieszczone przez Kamyk
Ano! :) I teraz kminimy z Fassim czy to lancuch...

Ano! :) I teraz kminimy z Fassim czy to lancuch czy napinacz. Ustawilismy dobrze i teraz zmienimy plytki. Czyli wyregulujemy zawory i po 100km zobaczymy co bedzie dalej :)

Kamyk
Forum: Motocykl Forumowicza 05.05.2018, 23:59
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,724
Zamieszczone przez Kamyk
Dzisiaj z Fassim zrobilismy pomiary zaworów...

Dzisiaj z Fassim zrobilismy pomiary zaworów (płytek) i wiem co zamówić.

Nasza rozpiska:

https://images83.fotosik.pl/1061/5b6e15a86db4cd01m.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/5b6e15a86db4cd01)...
Forum: Inne tematy 26.04.2018, 18:22
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 861
Zamieszczone przez Kamyk
Jestem w trakcie robienia XTZ z 89 :) Bede mial...

Jestem w trakcie robienia XTZ z 89 :) Bede mial kilka zamowien.

Soczek: pytac tutaj czy PW?

Kamyk
Forum: Inne tematy 25.04.2018, 14:12
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 1,980
Zamieszczone przez Kamyk
Potwierdzam - tektura jest idealna! Można jeszcze...

Potwierdzam - tektura jest idealna! Można jeszcze użyć starego dywanu ;) Ja mam karton i jak już jest cały uwalony to wywalam i daje następny :)

Można jeszcze trociny albo piach hehehe :)

Kamyk
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 17.04.2018, 10:45
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Wiadomo, że kto pierwszy na bramie ten lepszy :)...

Wiadomo, że kto pierwszy na bramie ten lepszy :) Otwracie rejestracji o 12:00 - 11.05.2018 - tak dla przypomnienia!

Kamyk
Forum: Szpej turystyczny - Produkty i Porady 13.04.2018, 10:35
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 4,668
Zamieszczone przez Kamyk
Musi być puchowy? Budzik polecił.mi coś takiego...

Musi być puchowy? Budzik polecił.mi coś takiego https://malachowski.pl/web/pl/spiwory/21-spiwor-combi-tourist.html#/kolor-czarny_granat/rozmiar-xl_lewy

I sam się zastanawiam czy nie kupić. Mam...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 11.04.2018, 10:03
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Hehe. Widziałem i się nawet zastanawiałem nad...

Hehe. Widziałem i się nawet zastanawiałem nad flagą Norwegi. Tutaj i na stronie http://izimeeting.com ;) No ale pytanie czy w paszporcie jest taka narodowość?

Dubel :)...
Forum: Motocykl Forumowicza 11.04.2018, 09:29
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,724
Zamieszczone przez Kamyk
Dzieki za wszystkie rady. Tak zrobie i dam znac....

Dzieki za wszystkie rady. Tak zrobie i dam znac. Ile wart ten sprzet to sam nie wiem, ale na pewno ST nie stoji tak wysoko jak AT.



Na pewno rozrzad nie byl robiony - tak mi sie wydaje. Tak...
Forum: Motocykl Forumowicza 10.04.2018, 10:48
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,724
Zamieszczone przez Kamyk
Traktor Kamyka

Witam!

No to nadszedł czas na uruchomienie stojącego od kilku lat sprzętu: Yamaha Tenere XTZ 750 - 89 - w piknym malowaniu :)
...
Forum: Imprezy forum AT i zloty ogólne 10.04.2018, 09:23
Odpowiedzi: 105
Odwiedzin: 14,903
Zamieszczone przez Kamyk
Do IziMeeting pozostało trochę ponad 30 dni....

Do IziMeeting pozostało trochę ponad 30 dni. Ilość miejsc zmniejsza się z dnia na dzień. Dlatego NIE CZEKAJ, aż zabraknie go dla Ciebie. Do tej pory zarejestrowały się osoby z następujących Państw:
...
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 15.03.2018, 09:55
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 4,170
Zamieszczone przez Kamyk
Ja wybieralem pomiedzy Fenixem i 735XT. Wybralem...

Ja wybieralem pomiedzy Fenixem i 735XT. Wybralem 735 bo zarowno 3 i 5 sa ogromne :) Jest wersja mniejsza 5 ale nadal mi nie pasowala. Sa dwie rzeczy ktore sa lepsze w Fenixie: wysokosciomierz i szkol...
Forum: Inne tematy 23.02.2018, 13:03
Odpowiedzi: 1,174
Odwiedzin: 251,366
Zamieszczone przez Kamyk
W Germani nazywa sie to MRT :) Ale to chodzi o MR...

W Germani nazywa sie to MRT :) Ale to chodzi o MR :)

https://de.wikipedia.org/wiki/Magnetresonanztomographie

Kolano.

Kamyk
Forum: Inne tematy 23.02.2018, 12:22
Odpowiedzi: 1,174
Odwiedzin: 251,366
Zamieszczone przez Kamyk
Hej, Jest tu ktoś kto zna się na odczytach...

Hej,

Jest tu ktoś kto zna się na odczytach zdjęć MRT? ;)

Będę wdzięczny za info.

Kamyk
Forum: Hyde Park 17.01.2018, 10:45
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,907
Zamieszczone przez Kamyk
W jakiej firmie pracujesz MotoMysza? Kamyk

W jakiej firmie pracujesz MotoMysza?

Kamyk
Forum: Hyde Park 16.01.2018, 11:19
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,907
Zamieszczone przez Kamyk
Jeszcze sie okaze MotoMysza w tej samej firmie...

Jeszcze sie okaze MotoMysza w tej samej firmie robi ;)

Kamyk
Forum: Hyde Park 12.01.2018, 16:59
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,907
Zamieszczone przez Kamyk
Znam ludzi, ktorzy czasami szukaja do takiej...

Znam ludzi, ktorzy czasami szukaja do takiej pracy i od razu robia przeszkolenia. Pytanie czy masz jakies doswiadczenie, czy chcesz zaczac taka prace ale najpierw sie czegos nauczyc?

Kamyk
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 08.11.2017, 10:18
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 4,275
Zamieszczone przez Kamyk
I ja :) kaminski.rafal@gmail.com Bede...

I ja :) kaminski.rafal@gmail.com

Bede wdzieczny!

Kamyk
Forum: Polska 06.11.2017, 13:43
Odpowiedzi: 52
Odwiedzin: 21,504
Zamieszczone przez Kamyk
Idealne trasy na 4 Rajd :) Kamyk

Idealne trasy na 4 Rajd :)

Kamyk
Forum: Samochód Forumowicza 05.08.2017, 09:48
Odpowiedzi: 106
Odwiedzin: 46,137
Zamieszczone przez Kamyk
LT35 oraz Jumper/Boxer/Ducato sa na tyle...

LT35 oraz Jumper/Boxer/Ducato sa na tyle szerokie, ze nie wysokie osoby moga spac w poprzek :) Sprawdzilem: 1808 w srodku, a wiec dal bym rade ;)

Kamyk
Forum: Samochód Forumowicza 05.08.2017, 09:34
Odpowiedzi: 106
Odwiedzin: 46,137
Zamieszczone przez Kamyk
Tez od jakiegos czasu szukam najlepszej...

Tez od jakiegos czasu szukam najlepszej mozliwosci do przerobki. Ludzie polecaja VW LT 35 albo Citroena Jumpera przed 2005 rokiem. Czy tez takie samo Ducato/Boxer.

MB sa tanie bo na maksa...
Forum: Dział Producentów i Dostawców 04.08.2017, 15:07
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,017
Zamieszczone przez Kamyk
Ok! To juz lepiej. Ale co jak zlodziej zapoda...

Ok! To juz lepiej. Ale co jak zlodziej zapoda zagluszanie tak z automatu? To wtedy nasz telefon/appka nie polaczy sie z urzadzeniem. Rozumiem, ze wtedy mozna myslec ze cos nie halo.

Kamyk
Forum: Dział Producentów i Dostawców 04.08.2017, 09:34
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,017
Zamieszczone przez Kamyk
Wow! Tego tez nie zobaczylem. Lipa, chyba ze...

Wow! Tego tez nie zobaczylem. Lipa, chyba ze pracuja nad tym.

Kamyk
Forum: Dział Producentów i Dostawców 03.08.2017, 12:18
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,017
Zamieszczone przez Kamyk
Wszystko fajnie, ale czy jak ktos zagluszy...

Wszystko fajnie, ale czy jak ktos zagluszy urzadzenie, to odbiorca/wlasciciel dostanie informacje? Nie bylo by to glupie, zeby urzadzenie wysylalo informacje po GSM do odbiory/appki, ze wszystko ok....
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 10.07.2017, 11:33
Odpowiedzi: 46
Odwiedzin: 7,816
Zamieszczone przez Kamyk
Pierwszy weekend wrzesnia :) Kamyk

Pierwszy weekend wrzesnia :)

Kamyk
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 09.07.2017, 10:54
Odpowiedzi: 46
Odwiedzin: 7,816
Zamieszczone przez Kamyk
Witam, W tym roku też chciałbym pojechać na...

Witam,

W tym roku też chciałbym pojechać na szybki wypad w Puszcze Notecką i okolicę. Był.bym bardzo wdzięczny za jakieś miejsca warte zobaczenia :) Naniosę je wtedy sobie na trasę. No chyba, że...
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 26.06.2017, 12:30
Odpowiedzi: 87
Odwiedzin: 14,338
Zamieszczone przez Kamyk
To jest jakby mój cel podroży w pewnym momencie...

To jest jakby mój cel podroży w pewnym momencie życia. Mój dziadek był.tam w czasie wojny wieziony i chciałbym tam pojechać w ramach tej samej drogi, którą on przebył. Obserwowałem ich poczynania,...
Forum: Trochę dalej 20.06.2017, 15:23
Odpowiedzi: 40
Odwiedzin: 8,250
Zamieszczone przez Kamyk
Wspomnienia wracaja :) Super sie czyta! Nie...

Wspomnienia wracaja :) Super sie czyta! Nie czesto czytam relacje i spogladam na mape co chwile :)

Kamyk
Forum: Wszystko dla Afryki 09.06.2017, 10:13
Odpowiedzi: 28
Odwiedzin: 4,349
Zamieszczone przez Kamyk
Ja kiedys obserwowalem projekt Wegra albo Slowaka...

Ja kiedys obserwowalem projekt Wegra albo Slowaka (juz nie pamietam), ktory sam strugal zbiornik do XTZ 750. Fajnie to wyszlo i tez myslalem o czyms takim do mojej Teresy, ale projekt upadl. Bede sie...
Forum: Husqvarna 701 20.05.2017, 13:26
Odpowiedzi: 291
Odwiedzin: 50,095
Zamieszczone przez Kamyk
Dzieki za info! :) Kamyk

Dzieki za info! :)

Kamyk
Forum: Husqvarna 701 20.05.2017, 10:27
Odpowiedzi: 291
Odwiedzin: 50,095
Zamieszczone przez Kamyk
No dobra, ale do tego trzeba cale kolo...

No dobra, ale do tego trzeba cale kolo rozszprychowac ;) Czy sie myle?

Kamyk
Pokaż wyniki 1 do 50 z 308

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.