Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne - dyskusja ogólna (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=248)
-   -   XL600r nie pali ;/ (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=9474)

Jasiooooo 18.05.2011 16:20

XL600r nie pali ;/
 
witam. Jestem zielony w temacie :bow: a rzecz jest w tym że moje moto nie chce palić.Wcześniej było dobrze a teraz coś się zrobiło że jak kopie nawet pół godziny to nawet nie piardnie ;p a od kopania to już mnie noga boli ;)
Ile bym nie kopał to świeca jest sucha,nawet na ful gazie.Paliwo w gaźnikach jest,dysze wykręcałem i czyściłem.I wraz to samo.Iskra jest. Nie wiecie o co to może chodzić? coś ze spraw elektrycznych czy raczej te gaźniki? Nie chcę sam wszystkiego rozkręcać bo po prostu później mogę tego dobrze nie złożyć.Proszę o pomoc dla żółtodzioba :)

Antek 18.05.2011 16:43

Jak nie chce palić to są dwie możliwości.
1) Nie ma prądu
2) Nie ma paliwa
Bardzo ewentualnie-źle ustawiony zapłon, ale i tak powinnen wtedy ruszyć.

Zatem:
Mówisz, że iskra jest. Rozumiem, że wykręciłeś świece, przyłożyłeś je do masy i sprawdziłeś wzroki ten fakt. Piszesz, że nie ma paliwa. Weź strzykawką zapodaj kilka ml paliwa bezpośrednio do cylindra, wkręć świecę i spróbuj odpalić. Jeżeli weźmie to masz problem z dostawami paliwa. Piszesz że wcześniej było dobrze. Wcześniej to znaczy kiedy? Wczoraj czy pod koniec zeszłego sezonu?

Babel 18.05.2011 21:28

Cytat:

Napisał Antek (Post 178127)
Jak nie chce palić to są dwie możliwości.
1) Nie ma prądu
2) Nie ma paliwa

3) Nie ma kompresji:cold: - podparte np zawory

matjas 18.05.2011 21:41

koledzy o większości rzeczy już napisali. ale jeśli chodziła wcześniej bez problemu to muuuuusi chodzić znowu.
podwieszone deko/zawór (miałem tak po zimie!!!) ????? = może kompresji nie ma właściwej?
jeśli sucha jest świeca to głównie w zasilaniu w paliwo szukaj przyczyny. odstojnik pod kranikiem czyściłeś?
sorry: CZY W BANIAKU jest wacha w odpowiedniej ilości?