Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza
Witam Szanowne Grono. Mam Załozony W Rd04 Filtr K&n I Chcialbym Wyregulowac Gazniki. Czy Moze Ma Ktos Takie Zestawienie W Swojej Afryczce I Moze Mi Podpowiedziec Ile Pełnych Obrotów Srubą Regulacyjną Nalezy Wykonac Na Przednim I Na Tylnim Cylindrze. Podobno Na Tylnim Musi Byc O 1/4 Obrotu Wiecej..?
Z Góry Dziekuje Za Podpowiedz;) |
Mamrot, co Ty masz z tym pisaniem ?? A do regulacji gaźników, używa się wakuometrów.... a nie na oko....
Tutaj je kupisz http://www.marek-sklep.com.pl/Wakuometry_slupkowe_4cyl-58.html A tutaj znajdziesz instrukcję http://faq.africatwin.com.pl/Synchro...5%BAnik%C3%B3w |
hmm,,a te sruby na gaznikach z prawej i z lewej strony nie sa od dawki paliwa??
|
Wakuometry to do synchro, ale skład mieszanki to druga sprawa. No i faktycznie robi się ją często na oko, znaczy na wygląd świecy.
|
Cytat:
|
Cytat:
|
czytale;) synchro mialem zrobione. chodzi mi o ustawienie dawki. od ilu obrotów mam zaczac;)
|
zacznij od fabrycznych nastawów , a jako ze założyłeś nie filtr tylko wyłapywacz większych latających obiektów jakich jak muchy to zmniejszasz podcisnienie w gaźnikach a tym samym zubożasz mieszankę.
Dlatego od fabryki wzbogać skład o 1/4 do 0.5 obr, potestuj , pojeździj , pogladaj świece i doświadczalnie ustawisz optymalnie. Do tego ( kiedyś słyszałem) że po 100000km powinno się nieznacznie wzbogacić skład z racji zużywania się elementów gaźnika ale to sprawa indywidualna . |
Może ja tam sie nie znam, ale... synchro jest tylko do obrotów jałowych i lekko wyższych. Śruba skłądu mieszanki także. Wyższe obroty reguluje się położeniem pływaka i iglicy.
|
dziekuje za odpowiedz. a jaki jest fabryczny nastaw??? nie mam serwisówki dlatego pytam. i czy powinienem na tylnim cylindrze dac o 0.25 obrotu wiecej??? pozdrawiam
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.