Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Wszystko dla Afryki (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Grzane Manetki (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=299)

tomozdyn 08.04.2008 09:04

Grzane Manetki
 
Witam,
zakupiłem GRZANE MANETKI - o których tyle było pisane na starym forum.
Działają OK!!, ale...
manetka gazowa jest z 5 mm za długa i mam problem ze stabilnym przykręceniem ciężarka.
Może macie jakiegoś pomysła??

MrHW 08.04.2008 14:14

Cytat:

Napisał tomozdyn (Post 2651)
Witam,
zakupiłem GRZANE MANETKI - o których tyle było pisane na starym forum.
Działają OK!!, ale...
manetka gazowa jest z 5 mm za długa i mam problem ze stabilnym przykręceniem ciężarka.
Może macie jakiegoś pomysła??

Ja w swoich uwaliłem kawałek (ten wystający pierścień) nożem do tapet.

tomozdyn 08.04.2008 14:15

Cytat:

Napisał MrHW (Post 2703)
Ja w swoich uwaliłem kawałek (ten wystający pierścień) nożem do tapet.


Właśnie o ten pierścień za dużo:)
Mam nadzieję, że nie poprzecinałeś centralnego?? kaloryfera:)

wieczny 08.04.2008 20:40

A ja nawierciłem kierownicę, przesunąłem prawe centrum dowodzenia wgłąb kierownicy i nic nie ciąłem.

MrHW 08.04.2008 20:51

Cytat:

Napisał tomozdyn (Post 2704)
Właśnie o ten pierścień za dużo:)
Mam nadzieję, że nie poprzecinałeś centralnego?? kaloryfera:)

W moich OXFORDACH nic tam nie było. Mam zasadę jak nie muszę nie ruszam nic w AT tylko dostosowuję to co dodaję, dlatego nic nie wierciłem.

BTW. Jak masz Oxfordy ze stopniową regulacją na przycisku to od razu obklej podełko od sterownika czymś (np. taśmą plastikową). Pudełko jest z kiepskiego tworzywa i rant odpada w miejscu połaczenia denka ze ścianką.

hero 20.10.2008 00:12

Przeczytałem właśnie posta i zaraz sprawdziłem co z tym rantem od puszki. U mnie jest ok ale, że przed przykręceniem do oryginalnego mocowania użyłem dodatkowo neoprenowej taśmy dwustronnie klejącej co dali w zestawie. Taśma ta służy do przyklejenia sterownika w inne miejsce niż kierownica. Co do długości to rzeczywiście są dłuższe niż standard, tu bym preferował rozwiązanie z przesunięciem osprzętu bardziej ku środkowi kierownicy.
Co do samej instalacji manetek, to moje podłączyłem "bezpośrednio" do akumulatora, bo mimo że konstrukcja AT jest prosta to im miej ryjesz w instalacji elektrycznej, tym dla niej zdrowiej. Dokładniej podpiąłem się pod oryginalną puszkę bezpiecznikową bo są tam dwa wolne miejsca. W Oxford'ach się odważyłem tak podłączyć, ponieważ po pierwsze jest kontrolka tego że są włączone i raczej to widać po zgaszeniu moto. (na ogół u konkurencji jest pokrętło bez światełka). Dla tych co maja większe problemy z postrzeganiem i pamięcią , przygotowano w elektronice zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Tak wiec jak się nam zdarzy zostawić włączone to ich elektronika nie pozwala na spadek napięcia poniżej 12v po prostu je wyłączając - miga w tedy niebieska dioda sygnalizując to. Jeżeli macie wersję elektroniki powyżej 7.0 , to jest jeszcze bajer taki, że w zasadzie nie potrzeba bezpiecznika na kablu bo zabezpieczenie przeciw zwarciowo-przeciążeniowe posiada elektronika. Ja zawsze dmucham na zimnie (a właściwie gorące manetki) i i tak wstawiłem bezpiecznik taki jak w poprzednich wersjach (5A). Wersja elektroniki jest wydrukowana na panelu sterownika zaraz nad diodami. Mam takowe od prawie 2 lat i śmigam cały rok. Wytarła się trochę w "eksploatacjnej" ilości guma na chwytach i tyle. Kable są wytrzymałe i nie pękają a połączenia są pewne.

dabal 20.10.2008 16:51

ja używam także tych manetek i jestem zadowolony.Problemem stają się rękawice-gdy za grube-to wiadomo i ciepło z manetek dociera wolniej-za cienkie -marzną dłonie po zewnętrznej stronie.a to feler

pióro 30.04.2012 23:00

Koledzy czy macie jakis klej do grzanych manetek bo mi na słoncu odpósciły i się krecą niemiłosiernie zwłaszcza ta od gazu, dzieki

ArtiZet 30.04.2012 23:18

Butapren jest OK; posmaruj kierę i manetki wewnątrz, odczekaj 10min. i wtedy wciśnij; odradzam wszelkie super glue i inne szybkowiążące i twarde kleje

rob 30.04.2012 23:50

Mam Oxforda podpiętego pod akumulator. I sklerozę. Już raz odpalałem na pych :) Niby jest to zabezpieczenie ale widocznie aku potrzebuje czasu żeby się podnieść po rozładowaniu bo u mnie nie chciało kręcić.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.