Nowy dwupak KTM-a na wtrysku
5 Załącznik(ów)
EXC 300 ie, podobno ma trafić do sprzedaży w 2017 roku, zbiorniczek na olej do mieszanki w ramie. Prototyp jechał w Roof of Africa
|
W temacie nowych moto
Pierwsza rejestracja według mot.it w 2016 roku : Made in Japan znika z pierwszej 10-tki :dizzy: 1. KTM 300 EXC Enduro 748 2. KTM 350 EXC-F Enduro 416 3. KTM 250 EXC Enduro 385 4. TM RACING EN 125 Enduro 381 5. HUSQVARNA TE 300 Enduro 336 6. KTM 250 EXC-F Enduro 309 7. BETA RR 2T 300 MONOPOSTO Enduro 294 8. FANTIC MOTOR CABALLERO 125 Enduro 264 9. HUSQVARNA 701 SUPERMOTO Supermot. 210 10. KTM 125 EXC Enduro 208 |
To dotyczy tylko segmentu enduro rozumiem? Gdzie mozna zobaczyc cale zestawienie?
|
Ciekawy jestem, jak to będzie działać?... I jak się zachowają inni producenci.
Normy będą musiały być spełnione, a jak widać, to spory kawał tortu do podziału jest. I chyba nikt nie odpuści. Tak na marginesie, to miałem kiedyś "pod nożem" Aprilię Ditech 50. Pokomplikowane toto strasznie było; dwa wtryskiwacze, coś w rodzaju doładowania-kompresora, oczywiście pompa ciśnieniowa. Takiego ędura w dwusuwie to bym nie chciał... |
300 na wtrysku w dwupaku? To przeciez lapy musi rwac przy samych lokciach :D
|
Cytat:
bo czesto nie o moc chodzi. np. gaznikami mamy ten problem, ze jak jest dobrze przy szybkiej jezdzie to przy bardzo wolnych zjazdach na polsprzegle przylewa natomiast jak ustawimy tak by przy wolnych zjazdach nie przylewalo to przy szybkiej jezdzie sie zaciera. wtrysk ma natomiast wyeliminowac tego typu problemy |
Zczaczy , ze trzeba zawsze szybko :)
|
Masz racje Mac Gyver , ale zastanawiam sie czy w ogole jest sens do tak prostej konstrukcji pakowac wtrysk ?
|
Sensu nie ma, ale jest eurokołchoz i euro 4 a na gaźniku tego nie ogarnie .
|
Cytat:
jako ciekawostke dodam tez ze widoczny na wczesniejszych zdjeciach motocykl jako piewszy w historii seryjny dwusow (konstrukcja dolu silnika jest identyczna z gaznikowym xc300 '2017) wyposazony jest w walek wyrownowarzajacy. wierzcie mi lub nie ale na prawde czuc ogromna roznice w pracy silnika |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.